Ik vind het alleen maar vager erop worden, absoluut geen pluim in de reet van MS bij het weer eens terugdraaien van verplichtingen (Kinect, 24u's check, DRM etc) en dan heb je nog mensen die zeggen van "kijk MS luistert echt naar ons..." om straks lekker alles terug te draaien, en nee ze luisteren niet naar ons ze luisteren naar de investeerders/developers/publishers/hoge heren anders zouden ze nooit op zulke eerdere belachelijke ideeën gebracht zijn. Nee je moet echt Kinect aangesloten hebben, hij hoeft niet aan te staan maar hij moet er wel tussen zitten. Nee joh heel dat ding hoeft er niet tussen te zitten... maar je krijgt hem er wel 'gratis door de strot geduwd' bij... wow... just wow. Ik wacht lekker rustig af en laat zowel Sony als MS lekker met modder gooien over en weer, kijken waar het eindigt. Het is wel hilarisch om te zien hoe MS aan het ploeteren is elke week bijna wel in het nieuws dat ze toch weer wat veranderd hebben, uiteindelijk natuurlijk wel goed want het gaat de goede kant op met de X1.
PS4 neemt altijd 15 minuten op, geen Kinect voor nodig om tegen te roepen dat hij moet opnemen En MS luistert zeker niet naar het geklaag van de gamers, maar wel naar de preorders. In veel landen 3:1 of 4:1 voor de PS4.
Jep thats it, en het wordt verpakt alsof ze naar de gamers luisteren. Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat Xbox gamers ook een geweldige ervaring hebben komende maanden. Maar MS tja.. bull company.
Ik vraag me af hoeveel van ons al die social media en sharing nou echt gaan gebruiken. Ik zie het mezelf nog niet doen in ieder geval. leuk dat het kan voor de mensen die graag filmpjes maken e.d maar hoeveel zijn dat er nou?
Posten naar Facebook etc interesseert me niet. Maar een toffe kill uploaden in BF4 naar je YT pagina of het dashboard vind ik wel handig. Meer een collectie opbouwen.
http://poof.hksr.us/ladqawes WTF nu weer 12GB geheugen voor de PS4. Echt man wat is deze generatie consoles rommelig zeg. Dan weer dit dan weer dat.
Gewoon 5 dacht ik. Al zie ik dat de komende jaren wel meer worden. Weet alleen niet waarom je me quote.
Je kunt je afvragen waarom je niet meteen alles naar die geile cloud van ze kunt uploaden en zo gewoon de hele avond kunt opnemen ipv een paar kansloze minuutjes