Dat zou een handige move zijn, waarom zou ik als PS4 bezitter een Xbox One voor € 500,00 willen hebben. Ik game al next-gen, dus ik weet al hoe het eruit ziet. Die voorsprong heeft Sony al gepakt, want de eerste console die de meeste gamers gaan zien is de PS4, dus het indrukwekkende is allang afgezakt. Het heeft geen enkele zin om een One in maart 2014 in de winkels te gaan leggen. De early adaptors hebben dan al een PS4 (de meeste dan) en de groep daaronder zal echt geen One aanschaffen als er een alternatief voor € 100,00 minder in de schappen ligt.
Je vraagt dit omdat je de site van de mediamarkt niet weet te vinden zodat je er zelf op kunt kijken? Ok. www.mediamarkt.nl Je ondertitel helpt hierbij ook niet.
......... Er staat nergens dat die nog uitverkocht is, Maar hij kan wel uitverkocht zijn dat ze het er nog niet bij hebben gezet.
Hij wil nu eenmaal graag bevestiging hebben. Dat heeft mijn dochtertje ook constant. Ik weet niet beter.
Wil een aanbetaling doen bij MM en dan reserveren. Via de website kan het niet, anders moet je meteen 400 dokken. Hang nu verdomme al een kwartier aan de lijn...
naja gewoon maar ge pre-ordert daar. Stond wel bij dat na 15 augustus besteld niet meer kunnen garanderen op release datum marja als die een dag of 2 telaat is maakt mij niks uit.
oh ze hebben het over de tweede levering... Dat is dus 2014.... jezus een dag telaat met pre orderen dat is klote :\
Volgens mij ben je echt al dik te laat als je de meest gewilde console nog wilt hebben op launch date maar goed het kan altijd natuurlijk.
Dat zie ik niet gebeuren. Zoals het er nu naar uitziet is het echt een kwestie van localisatie-problemen. Waarom zou MS al een price-drop doorzetten voor de launch aan? Dat kunnen ze de X1 net zo goed nu al goedkoper gaan aanbieden en komt ook niet over voor de wel tier1-landen.
Gewoon op tijd bij de GM gereserveerd. Van de week ff 50,- aanbetalen voor een PS4 en heb hem op dag 1
Same here, inclusief inruil van wat spul hield ik nog eens 50 over voor een waardebon. Hopen op oktober
Ik denk ook dat ze het niet zullen doen, ik denk ook dat ze zichzelf daarmee flink in de vingers gaan snijden wat betreft de landen waar de One pas in maar 2014 uit gaat komen. We zijn er altijd vanuit gegaan dat MS eerder in de shops zou liggen dan Sony.
Rechtstreeks van de Mediamarkt internetsite Beschrijving SONY PlayStation 4 Pre-order 'Informatie met betrekking tot de levertijd van de PlayStation®4 Vanwege de beperkte beschikbaarheid van de PlayStation®4 is een levering op de dag van release niet gegarandeerd indien u een bestelling na 15 augustus 2013 heeft geplaatst. De releasedatum is onbekend evenals de leverdatum van de bestellingen die na 15 augustus 2013 zijn geplaatst. Uiteraard leveren wij het product zo spoedig mogelijk bij u af. Wij zullen u hierover informeren zodra er meer informatie bekend is.' Helaas een dag te laat dus..