Jah, Zeg dat wel. Marja... Hij is overal uitverkocht geen flauw idee waar ik hem anders zou moeten bestellen. En ophalen is voor mij geen optie. Trouwens wanneer die tweede levering is is ook nog niet bekend... Licht toch allemaal aan sony hoe snel hun zijn.
Ook een voordeel dat de xbox one later komt... de oktober launchgames zullen dan niet meer verkocht worden voor de volle mep. Denk dat je dan titels als Dead Rising en Forza5 voor een leuk prijsje via internet kan kopen.
Was ook zo geweest in 2014 als de xb1 wel op tijd geleverd was. Kans op pricedrop is zelfs kleiner aangezien de games voor het eerst beschikbaar zijn in Nederland.
Hoezo is ophalen geen optie? Er zijn vast nog wel wat winkels die een PS4 nog kunnen garanderen op release... Via het internet gaat het denk ik niet meer lukken.
Dit snap ik echt niet. Je bent al dagen bezig met vragen stellen over hoe je aan een PS4 kunt komen, dat kost heel wat meer tijd dan in de rij staan voor een PS4.
Dus daarom ga je maar wachten tot januari omdat het te druk is waardoor je buiten moet wachten?? Je kunt ook bellen naar een winkel bij jullie in de buurt en dan pre-order je hem daar om hem vervolgens later op te halen?
Hmm, de mijne loopt nog een jaar....had toendertijd ook deze actie....maar denk dat ik hem nu weer neem; wordt er toch gewoon bij opgeteld.