Nu wel ja, denk ik te vroeg op Youtube gezet. Was een kort filmpje waar ze aankondigden dat er een nieuwe PS+ 1jaar +90 dagen gratis actie komt
Enigste wat me echt boeit is de release datum, En nu is het wel heel erg duidelijk dat we die tijdens de gamescom krijgen tehoren! Ik zeg 21 oktober!
Release dat is idd erg belangrijk, maar wat ik ook belangrijk vind zijn de onaangekondigde exclusives Naughty Dog verwacht ik stiekem wel( er wordt dat dit dan het antwoord zou moeten zijn op MS Halo) de datum 21 oktober, zou weleens heel goed mogelijk kunnen zijn.
Lijkt mij niet nodig eerlijk gezegd, zal een minimale verschuiving zijn volgens mij.... (misschien is een poll waarbij je je keuze nog kan aanpassen beter bij dit soort polls....misschien kan dat alsnog aangepast worden? dan is een reset niet nodig)
online misschien wel, als t echt 4 maanden later pas hier los gaat zou je zomaar bij zavvi en amazon etc de launch games al wat goedkoper kunnen krijgen maar dat is wel echt een hele hele schrale troost
Goed, dus dat word niet naar de winkel gaan in de hoop nog een ps4 tegen te komen.. . Toch apart, ik geloof nooit echt dat er geen console's op de dag zelf te verkrijgen is...
Net brief binnen gehad van GM dat ik er 100% een heb op launchdag, toch altijd fijn zo een bevestiging per brief.
Ik zal even kijken of ik een poll-reset kan doen. Edit ; Haha, kut. Niet dus. Ik ga even wat regelen.
Je kreeg vast en zeker een grote glimlach op je gezicht Hoop serieus dat er bij GM Vlaardingen een Nachtlaunch is voor de PS4.
Is het dan niet makkelijker om toe te staan je keuze te veranderen? Straks is er wéér iets wat MS veranderd (geen kinect bv)...blijf je resetten.... Nah, wist het al. Was vorige week nog langs geweest en heb meteen de 50 euro aanbetaald. Ik hoop ook op een nachtlaunch in Eindhoven.
Naam van de pol ook maar aanpassen... Niemand speelt dit najaar op de one (import uitzonderingen daargelaten)