die triggers van de xbox one controller lijken me heel stroef dat je heel hard moet drukken en de bumpers ook. Ps4 controller ziet er gewoon oke uit niks bijzonders alleen de touchpad en god knows waar die speaker voor is.
Vind ook alle DS van Sony drama, maar mss is de DS4 wel totaal anders. Mijn keuze gaat echt afhangen van de controller. Sws weet ik dat die van de One, net als de 360, fantastisch gaat zijn. Ik hoop echt dat de DS4 een grove verbetering is tov de DS3, dan overweeg ik ook PS.
Vind die DS controller echt uitzien als een prototype.. Vooral die 'share' en 'options' lijken net alsof ze er nog geen definitieve plek voor wisten, en het dus maar tijdelijk zo opgelost hebben. Maargoed, heb dan ook een afkeer voor de controller van Sony gekregen na al die uren kramp in mijn handen wat dat ding me ooit bezorgt heeft...
Echt ook. Maar het grootste probleem bij mij was altijd het in de knoop raken van m'n duimen op de DS.
En dat gebeurt nu niet meer omdat ze verder uit elkaar staan. Verder is vooralsnog de pers bijna onverdeeld positief over de DS4. Gelukkig maar want de DS3 vind ik niet echt super tov de 360 controller.
De Xb One controller ziet er veel comfortabeler uit dan de DS4 controller.. Ik ben echt benieuwd of de DS4 mee kan komen met Xb One controller. Want nu vind ik de D4 er maar lomp uitzien, totaal geen design meer. Het lijkt wel dat men 'm breder hebbden gemaakt dat je niet meer in de knoop kan raken met je duimen? En de achterlijke toutch screen mag Joost weten, waarom men dit erop hebben gemonteerd.
Vind de triggers van de One veel strakker en makkelijker eruit zien itt de DS4. Vooral de lb en rb knoppen zien er gaaf en makkelijk uit. Jammer dat ik geen xbox neem ;-) "voorlopig"
Heb de DS altijd geweldig gevonden, zelf heb ik nooit echt iets gehad met de Xbox controller, maar ieder zijn eigen mening. Ben benieuwd naar de DS4
Je neemt geen Xb One, omdat je het moet importeren? Ben ook nog benieuwd of de DS4 leuke game ervaring kan voelen je de controller? Bij de Xb One is dit wel het geval namelijk.
Enige nadeel van de DS3 zijn de triggers. Ik snap werkelijk niet hoe je in de knoop kunt komen met je duimen op de DS3... Echt totaal geen last van...mijn duimen raken elkaar nooit.
Ik neem voorlopig geen One omdat Microsoft het wat mij betreft het vernaggeld. Plus ik betaal liever voor online gaming met vele extra's zoals gratis games... Heb al psplus, dus heb ik straks voor 2 consoles met dezelfde abbo vele extra's.
De one controller ziet er echt veel beter uit dan de ds4. Ik haal ook een ps4 op de release maar hoop toch echt dat ik dit keer wel overweg kan met de controller.
Ik neem puur en alleen een Xbox One omdat ik de controller van de Xbox (de indeling) 200x beter vind dan de DS4. De twee thumbsticks naast elkaar, zoals op de DS4, daar kan ik gewoon niet aan wennen.
Vind dat altijd zo belachelijk raar. Maar ieder zn ding. Games en features kijk ik naar. Niet de controller. Ik wen altijd in een dag of 2 spelen eraan