Daarom ben ik zo benieuwd naar titanfall van respawn, dat lijkt me weer echt een leuke shooter, en gameplay zag er goed uit. De game is speelbaar toch op gamescom?
Kinect is gay. Maar ik zie wel goeie toekomstmogelijkheden.. Hij moet bijvoorbeeld: - Veel kleiner worden. Gewoon een rechthoekje van 10cm oid. - Veel goedkoper worden. Dat het nu std wordt bijgeleverd bij de x1 is op zich een heel goed idee, alleen op deze manier kan je het concept ontwikkelen en zullen er creatieve implementaties komen van developers. Maar de kinect is nog te duur (100eu prijsverschil) om het te forceren aan je gebruikers. - Veel snellere respons.
Kinect 2.0 gaat denk ik ook niet aanslaan, het is leuk voor erbij, maar ik denk ook dat je dit vrij snel zat ben. Maar goed dit is wat ik denk.
Ik koop een xone maar niet om kinect. Redenen -Vrienden van 360 kopen one -Halo -Forza -Dead Rising -Titanfall -RYSE -Microsoft=internet (Heel veel servers) Minpunten: -Kinect -Late launch (In het algemeen niet voor mij want ik koop hem pas eind 2014) -€500,00
Ik ben eigenlijk helemaal niet bekend meer met playstation, al heb ik wel de ps1 en ps2 gehad. Maar heeft de ps4 eigenlijk ook een soort achievments systeem zoals de xbox dat heeft?