Ook wel groot nieuws: ik las vanochtend op Neogaf dat MS geen fees meer gaat vragen aan Indie-devs en zelfs twee devkits per dev beschikbaar stelt. Verder bepaalt de dev de wholesale-prijs en MS de retailprijs. Erg grote verandering. MS is bezig veel goede besluiten te maken
Beter laat dan nooit he. Gaat de goede kant op, nog meer van hun oorspronkelijke ideeën de prullenbak in haha
Wat dat betreft was hun oorspronkelijke idee toch gewoon crap, dus dat mocht ook wel de prullenbak in. Verstuurd van mijn HTC One
Wat een domper dat de Xone is uitgesteld. Ook al was ik niet van plan hem gelijk te kopen, veel van mijn vrienden waren dat wel. Die gaan nu zeer waarschijnlijk overstappen op de PS4, waardoor ik waarschijnlijk ook ga overstappen. De enige voordelen van een Xbox zijn voor mij de controller en Halo. De controller ziet er echt gruwelijk uit en ligt echt perfect in de hand denk ik. Halo is inmiddels minder een issue omdat sinds Halo 3 het competitieve eruit is gehaald en dat eigenlijk de enige reden was dat ik Halo speel. Halo Reach en Halo 4 vielen daarom ook tegen. Bestaan er überhaupt nog competitieve shooters die puur skill based zijn en niet zo easy zijn als 99% van de hedendaagse games?
Was het zeker, gewoon een feit. Benchmark deze generatie voor 3rd person shooters. Al helemaal voor cover based shooters, bij elke cover based shooter werd Gears wel genoemd als vergelijkingsmateriaal. Als ze deel 4 een mix van 1 en 3 (en die 2 goede punten van judgment) kunnen maken is het weer een hit
Gears of War is zeker een systemseller hoor. Dat hebben de verkopen wel uitgewezen. Echter, door die verschrikkelijke laatste game, hebben ze een hoop verknalt.
dit klinkt toch erg nice Het verschil met de PS4 wordt echt steeds kleiner. Voor mij zijn nog de volgende redenen van belang: - PS4 is goedkoper - PS+ is super - Ik heb iets meer met Sony qua games Die lijst was eerst een stuk langer edit: bij de X1 krijg je 2 gratis games, op de ps4 kan je vanaf launch direct 9 games spelen. Welliswaar geen retailgames, maar met ps+ krijg je die een maand later