Ryse, Dead Rising 3 en Forza zijn misschien vettere games dan Killzone, Knack en Driveclub. Maar dat is voor mij geen reden om meteen een Xbox te halen. Sony heeft op de lange termijn altijd de meeste en vetste exclusives, dat gaat nu weer gebeuren. Daarnaast is PS+ een top service. En betaal je toch €100 minder. Tja, Xbox One gaat er uiteindelijk denk ik wel komen. Maar pas eind 2014 ofzo (als ie wat is afgeprijsd). PS4 haal ik op de release. :b:
je vergeet Kinect; je hoeft em misschien niet te gebruiken, maar je moet er wel nog steeds voor betalen..... Killer Instinct stelt met 1 speelbaar karakter toch ook geen reet voor? Project Spark daarintegen; dat is eigenlijk de enige game op launch van de Xbone die ik interessant vind. Dat lijkt me echt een pareltje te worden.
Ik vind dat een loos argument. Kinect is gewoon onderdeel van de console. Ik betaal ook voor de plastic case om de console, die heb ik ook niet nodig, ik stop hem wel in een doos. En ik betaal ook voor de handleiding, heb ik ook niet nodig etc etc.
Denk wel dat hij een punt heeft, Kinect is zeker de laatste weken niet meer echt het geweldige dat ze eerst aanboden. Echter betaal je er wel voor, omdat waarschijnlijk in de toekomst ook nog een kinectloos Xbox op de markt komt (waardoor de console ook goedkoper wordt).
Dat vind ik nou een loos argument. Verpakking is wel nodig, anders komt ie niet goed aan. Handleiding is ook altijd handig, just in case...zeker met een nieuwe console met nieuwe mogelijkheden is het eigenlijk wel nodig. Maar dan nog is het waas om dat soort dingen met een camera te vergelijken die er wel bijzit maar die je niet hoeft te gebruiken, zeker aangezien er gewoon veel commentaar op dat ding is....het is niet voor niets ineens veranderd van moet aangesloten zijn, naar hoeft niet...
Pas dan zou je een punt hebben, maar dat zijn nog geruchten. Stel dat ik geen gebruik wil maken van de DS4 maar van een 3rd party controller, dan betaal ik ook voor niks voor de DS. Ongeacht wat je van Kinect vindt (ik vind het niks), het is gewoon onderdeel van de X1. Bij de Wiipad hoorde je ook niemand klagen.
Vind het beide meer volledige games dan het demo's zijn eigenlijk. Je kan alles doen al heb je gewoon wat minder keus.
Not sure if serious? Kinect is gewoon een stuk extra hardware. Net als de eye toy. Helaas moet je hem erbij nemen bij de X1 en is hij daardoor duurder. Dat jij dat niet erg vind, dat kan. Maar de vergelijkingen die je maakt gaan nogal mank. Ik vind het geen essentieel onderdeel van de X1, itt de controller, doos en plastic omhulsel.... Het is net zo "essentieel" als de eye toy. Die zit er ook niet standaard bij.
Ik noem het ook geen demo's, want dat zijn het ook niet, al lijkt het er wel op....enige verschil is dat je beide games gewoon helemaal uit kunt spelen.
Word, een controller vergelijken met een Kinect is niet juist. Een controller heb je daadwerkelijk nodig, de Kinect wordt je opgedrongen. Dat je een 3rd party controller kunt kopen, is niet relevant. Je kunt ook geen fysieke games kopen en dan zeggen dat je helemaal geen Blueray speler in het apparaat wil hebben.
Waar kevf het meer over heeft volgens mij, is de afgunst op het product. Stel dat je de DS4 net zo kut/vervelend/onbruikbaar/nutteloos als de kinect vind en je dus (voor jezelf) verplicht bent een andere controller erbij te nemen dan heeft Kevf wel een punt. Alleen een controller is idd noodzakelijk of je het nou wilt of niet, Kinect is inderdaad een extra stuk hardware dat opgedrongen wordt.
Het is maar hoe smal/breed je naar een product kijkt. Er zijn tal van producten te benoemen die uit meerdere hardware-onderdelen bestaan maar die zonder het extra onderdeel ook functioneren. Een receiver doet het ook prima zonder afstandsbediening, maar dat ding wordt je ook altijd opgedrongen. Hoor je ook niemand over. MS ziet hun Kinect als een high-tech ab (voor de UI en voor het aansturen van games) en zet die nu bij elke console neer zodat die ook als dusdanig gebruikt kan worden. Ik zie echt niet hoe mensen dit zien als 'opgedrongen', het is gewoon een onderdeel van de X1. Komt het misschien omdat de Kinect bij de 360 optioneel was?
Gelukkig maar dat het dood is, het is echt te suf en irritant. Ik kan het alleen op de 3DS bij sommige games handelen, dan is het wel leuk, hoewel dat niet echt 3-D is. Dat is meer diepte zien.