3D is voornamelijk diepte. Toffe Trailer van Battlefield 3 die Hybird op de frontpage heeft gezet.. Deze er ook nog bij kopen voor multiplayer.
Ja, ik kwam daar een keertje achter met een 3D film. Ik dacht dat die bril kapot was, maar mijn ogen waren kapot. Kut 3D!
Hij woont alleen. Het 3D op de PS3 is heel anders als de 3D op een 3DS volgens mij. Het kijkdooseffect zie je meer op de 3DS, dat bedoel ik. Dat heb ik niet als ik 3D op tv kijk of een game speel in 3D.
De 3ds is voor mij het enige echt boeiende 3d dat ik tot nu heb gezien, al heb ik er momenteel niks aan.
Nee, dat is het juist... ik heb hele goede scherpe ogen. Maar blijkbaar ben ik niet compatibel met 3D. Ik ben daarom ook blij dat 3D niet zo groot is geworden.
:. 3D is voor een uurtje leuk, maar daarna knallen mijn ogen eruit. @ Cyrax Dat is inderdaad een andere in kijk. Daarom dacht ik dat je het over een TV had.
Heb je dat laten onderzoeken? Welke 3D soort betrof het? Heb je daarna nog andere geprobeerd? Er is namelijk een wereld van verschil tussen de actieve en passieve 3D soorten. Rood/Blauw variant nog daar gelaten. Ik hoop dat 3D games juist weer een boost krijgt, vind het erg tof!
Dude... Dit gaat niet over 3d als in 3d televisies. Het gaat over de grafische capaciteit van beide apparaten.
hahahaha serieus? Ik las alleen het korte stukje tekst vandaar de verwarring. Iedereen haakt er iig mooi op in edit: dit stuk had er in gemoeten: edit2: dan toch betere prestaties voor de ps4? Over en uit, PS4 heeft HUMA
Geen idee man, maar ik ken meer mensen die geen 3D kunnen waarnemen. Het waren verschillende brillen, digitaal en die gewone. Ik zie alleen blurry en als ik dan te lang blijf kijken word ik misselijk. Geen 3D gaming voor mij!
heeft ook niks met je ogen te maken denk ik? Enige wat je hebt gemist is Avatar, dus niks aan de hand
Dat is nog steeds de enige film die echt goed was in 3D. Ondertussen zijn we wel al 4 jaar verder en het is allemaal kut en niet boeiend geweest.
Bedenk me net iets. Straks is de ps 4 eerder uit. Dan worden de ps 4 games gespeeld en logischer wijs drukken besproken op dit forum. Beetje raar dat op een xbox forum de ps4 sectie dan actiever is
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=657221&page=11 Ik ben benieuwd of het verschil tussen one en ps4 echt zo groot gaat zijn. het kan zomaar zijn dat ik mijn ps4 weer cancel en toch maar even de kat uit de boom kijk.