1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Vooralsnog zijn het 2 games die er gewoon heel goed uit zien, het komt bij mij over van "het is een playstation game dus het is op voorhand slecht"

    Overigens betekent meer geld niet altijd een betere game..
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    net deze preview van Titanfall gezien, voor deze reporter DE game van de beurs. En eerlijk is eerlijk, dit spel had ik maar wat graag ook op de ps4 gehad. Must see :)

    [yt]aZdxxJy5k5E[/yt]
     
  3. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    vet dat die titan als een soort van gaurd voor je kan spelen.
     
  4. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan speel je die toch op PC?
    Snap niet echt waarom mensen zo lyrisch zijn over deze game, maar het komt gewoon omdat dit gewoon helemaal niet mijn smaak is. Heb daarom ook niks met BF, CoD. Vond dat soort games 10 jaar geleden wel leuk, maar tegenwoordig veel meer interesse in race en RPG-achtige games.
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    +1, but have patience my padawan....

    In time, to ps4 come, it will ;-)
     
  6. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook niks met Titanfall. CoD online ook nooit wat gevonden.

    Online multiplayer is voor mij Battlefield. Helicopters, tanks, Jets, grote maps, en zometeen 64 spelers :)
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is toch wel voor mij de MP game van komend jaar. Battlefield is mij te groot en ik heb eigenlijk zo goed als niks met ''deze'' tijd. Titanfall heeft jetpacks en mechs en alles werkt kennelijk ook nog eens goed!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind ik altijd zo rare opmerking. Als die een goede PC heeft die alle games prima kon afspelen dan had die nu geen PS4 besteld. ;)
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik snap niet zo goed waarom mensen dit direct met CoD vergelijken. De ontwikkelaar is hetzelfde en qua snelheid komt het wellicht wat overeen maar verder....

    Dubbeljumps, wallruns, mechs die gaaf worden gebalanceerd met normale spelers etc.

    Ook hoe ze het spel verder uitwerken: Het verhaal speel je ook als een multiplayer. Ook is er een post-game na elk spel. De verliezende partij moet dan zorgen dat ze zsm bij een evac-point terecht komt. De winnende partij houdt je tegen.

    Ik kan me niet herinneren wanneer ik een mp heb gezien waarvan ik echt het idee heb dat ze totaal wat anders proberen te doen. Titanfall doet dat wel.

    En voor mij sowieso geen pc. Ik werk al 9 uur per dag achter een pc, thuis gewoon lekker op een console gamen :)
     
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Laatst bewerkt: 25 aug 2013
  11. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja daar heb je natuurlijk gelijk in. Zit gewoon in mijn eigen kop dat ik niet zonder PC zou kunnen ;) Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.

    Tweakers heeft trouwens een handson stukje over titanfall, mogen mensen het willen kijken/lezen.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het ook Unreal trekjes hebben eigenlijk.
    Ben zelf een BF speler. Maar heb niks tegen COD qua gameplay het is een ander soort type gameplay waar ook gewoon plek voor is naast BF imo.
    Enige waar ik me aan stoor de laatste jaren bij COD is dat er geen echte stappen worden gemaakt dus ik laat de game al links liggen sinds MW2. Titanfall vult die leegte nu op eigenlijk. En heeft een goede mix tussen COD en Unreal die ik prima naast BF kan hebben.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Als het unreal trekjes had was ik geïnteresseerd. Heeft het dus niet als je het mij vraagt. Waar zijn de power weapons op de map waar je voor moet strijden. Nah eerder met Cod hoor
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Met Unreal bedoel ik het jumpen en de elevatie.
     
  15. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Unreal Championship 3 naar xbox one. Dan moet ik een xbox one kopen.
     
  16. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik heb idd een voorkeur voor Xbox en forza, net zoals jij de ps4 lately ;) en dat geeft ook helemaal niks.

    Alleen als de games worden vergeleken om het grafische gedeelte kan ik begrijpen maar buiten dat staat forza 5 mijlen ver voor op dc. Dat baseer ik op alle awards en berichtgeving op internet na de e3, ik heb laatst hier een link geplaatst van een preview over dc en die waren nou niet zo positief, en dat beeld kreeg ik zelf ook na het zien van de vele gameplay filmpjes. Maar het is gedeeltelijk gratis en dan is het al snel goed natuurlijk.. ik probeer het wel als ik ook de ps4 in mijn bezit heb, want ja die haal ik ook ;)
     
  17. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Jij veranderd ook om de dag van mening. Hahaha! De ene dag ga je voor de X1 en de andere dag voor de PS4.
     
  18. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    nee als!

    iedereen heft wel een titel waar die de andere kant voor zou kiezen!
     
  19. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Haha echt he. Wilde net zeggen:+
     
  20. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Titanfall ziet er wel lekker uit hoor. Ik vind het een origineel concept en daar hou ik wel van. De graphics zijn niet echt geweldig, maar boeiend. De gameplay lijkt heerlijk. jammer dat ik een ps4 ga halen. Dit lijkt me de enige boeiende spel die rond de launch van beide consoles uitkomt. De rest vind ik echt mhew....
     

Deel Deze Pagina