Headsets komen er dus gewoon. En volgens mij was het in een video van Gamespot waar ze de controller mochten bekijken en vasthouden. Ze zeiden dat de nieuwe 'guide knop' ook echt in te drukken is. Dat lijkt mij dus weer gewoon een aan knop. Je hoeft dan dus niet 'verplicht Xbox!' on te schreeuwen.
Dat mag van mij wel weer een gewone knop zijn zoals bij de witte Xbox. Die nieuwere Xboxen gaan al aan als je er naar blaast.
zal ongetwijfeld ook een aan knop op de controller of op de console zitten. En het apparaat gaat natuurlijk ook wel gewoon aan als kinect niet is aangesloten (al is het maar alleen om de melding 'je moet je kinect nog aansluiten' melding te geven )
Maar niet bij launch zoals het er nu uit ziet. En er zit vooralsnog ook geen headset bij de Xbox zelf. Daarnaast kan Kinect voor zover ik weet alleen op stand by omdat je hem altijd moet kunnen aanzetten met je stem. Bij mij speelt ruimte overigens ook een grote rol. Kinect past niet in mijn huidige setup. Ps4: optionele camera en je doet er maar mee wat je wilt. Voor communicatie wordt gebruik gemaakt van een headset Xbox: verplichte camera, verplichte aansluiting en geen bijgeleverde headset.
Nope, kinect kan ook 100% uit als de Xbox uit staat. Er is een mode voor 100% uit en er is een super zuinige standby mode waarmee inderdaad de Kinect luistert naar 'Xbox on' - ign.com
Des te dommer dat het er verplicht bij zit!!!!!! En Duh dat er headsets komen. Jezus wat een nieuws zeg
ah dat is nice. Ik wist niet van het bestaan van beide modi @Hybrid: het lijkt er op dat ie er niet bij gaat zitten http://www.handytips.info/1150/xbox-one-wont-include-chat-headset/
Sorry hoor Kevf maar het lijkt er nu wel erg op dat je alles wat MS vertelt of niet eens heeft vertelt als negatief ziet en alles van de PS4 al automatisch goed/beter vindt. Just sayin'.
En andersom zijn er ook een aantal die alles positief vinden van MS en totaal geen kritiek lijken te kunnen geven.... Maar we zullen het allemaal wel zien. Nog een weekje! Dit wordt toch wel de meest interessante E3 voor gamers ooit denk ik. MS, Sony en Nintendo moeten gaan knallen!
Kan het niet echt uit het interview halen als ik eerlijk ben. Maar ja zoals altijd afwachten. Helaas worden veel assumpties als feit neergezet de laatste 2 weken (niet gelijk gericht aan jou, maar in het algemeen)
Eigen schuld van MS en Sony, hadden ze maaar duidelijkheid moeten geven logisch dat nu ieder gerucht een eigen leven gaat leiden
Ja en worden er bij sommige assumpties ervanuit gegaan dat een bedrijf als MS dingen niet zal doen. Wat hierboven al gezegd wordt, wees nu kritisch voor het te laat is. Al zijn het geen feiten, laat zien dat je het er niet mee eens bent mochten de geruchten waarheid worden. Laat het nu horen, en niet pas maand voor xbox op de markt komt en dat MS denkt "er was geen kritiek op het plan dus we hebben het doorgevoerd".. en dat jullie dan komen van "ja maar ik dacht dat het een gerucht was en daar reageer ik niet op"
Is niet waar. In mijn vorige reply ben ik zelfs nog positief over een uiting van MS. Daarnaast zegt het wellicht ook wel wat als er zoveel negatieve uitingen op het internet rondzweven. Verder ben ik even kritisch naar de PS4 toe. Echter als gamernheb je stuk minder om kritisch over te wezen atm
Je maar dat betekend niet dat we moeten stoppen met zelf logisch na te denken. Als dat aan mij gericht is? Ik ben ook kritisch op beide consoles. Vooral van die used games gedoe. Maar bijvoorbeeld zijn er nog steeds veel assumpties daarover en die worden dan als feit neergezet. En ja dat is niet de bedoeling denk ik.