Wildstar zou ik ook ontiegelijk tof op de console vinden ! Al komt er ook een Warhammer 40k MMORPG (shooter iets) die wel op de next-gen console komt.
Na de eerste maand van de launch van de ps4 komt er elke maand een volledige game bij heb ik begrepen.
Ik denk dat ze de eerste maanden veel Indie games zullen weggeven, en weinig retail games. Je moet er maar van houden. Toch heb ik wel vertrouwen in de toekomst van PS+
Nou er zijn een hoop goeie indie games langs gekomen op de E3 En de gamescom! Dus jah, Ik denk dat de meeste mensen er wel van gaan houden indie games worden beter en beter.
Outlast en Driveclub zijn iig geen indiegames. Ik kan zo snel niet meer vinden waar stond dat je elke maand een volledig spel kan verwachten.
Ik denk dat ze dit gewoon een maand van te voren pas vertellen beetje net zoals met GTA. Ze moeten ook rekening houden dat er uiteraard ook veel software en andere zooi wordt verkocht. Ik zou het geweldig vinden als GM Vlaardingen het zou doen maar als ze het niet doen jammer maar helaas. Edit: iig bedankt voor je antwoord!
Dat word trouwens echt lachen met watch-dogs. Zit je maat heel serieus te spelen kun je gewoon hele rare berichten op bijv een billboard zetten XD gewoon via je smartglass, Word echt epic trollen.
Idd, dus een beetje een nutteloze post in mijn ogen. Ik zou hem graag wel willen op de ps4 en met mij miljoenen meer.
Echter voegt het niks toe, er zullen in verhouding meer gamers zijn die wel blij worden als Titanfall op de ps4 uitkomt dan dat er gamers zijn die zeggen, nee doe maar niet.... Ik heb liever keuze dan geen keuze.... En in het mom van je eigen mening, ok. Maar waarom dan vanuit je eigen perspectief zeggen "rotzooi"? Vind ik persoonlijk een beetje te ver en is veel te persoonlijk getint.... De game us nog niet eens uit... Ach je begrijpt hopelijk wat ik wil zeggen....
Dan kunnen we het hele forum wel wegdoen, want wat voegt een mening immers toe ? Waarom ik het rotzooi vind is omdat het totaal niets vind, dit is ook mijn mening dat ik hier geef. Ik heb genoeg beelden gezien waarin ik totaal niet onder de indruk ben, vandaar dat ik ook zeg dat ik het rotzooi vind. Knack vind ik ook rotzooi (voor het geval je me evt van PS fanboyisme gaat betichten. Cod Ghost is ook rotzooi, dit is allemaal mijn mening.
Toen mgs4 nog uit uit was waren er ook foto´s van mgs dev´s met 360 kits aan hun bureau. Zegt niet bijster veel dit.