1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  2. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit ziet er dan toch wel knullig uit. Hakken, steken en dan een lullig knietje waardoor de tegenstander een soort van wordt uitgeschakeld (lees: naar achteren getrokken).

    [​IMG]

    Grafisch aardig hoor, maar ik zie alleen maar knipperende A, B, X en Y's....not my cup of tea.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vind ik ook. Lijkt me eentonig en saai. Compat lijkt ook suf en niet zo vloeiend als ik zou verwachten
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2013
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Huh, is dat een oude build dan? Ik dacht dat ze dat eruit hadden gehaald en op een andere manier erin hadden verwerkt. Vechtstijl blijft wel gewoon hetzelfde, maar die knoppen minder prominent in beeld in ieder geval.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Like I said,
    Ryse gaat enkel gebruikt worden als een game die de grafische potenties van de One aan gaat duiden. Alle kracht wordt in de grafische gedeelten gepompt, wat ook duidelijk naar voren komt in de beelden die we tot nu toe hebben voorbij zien komen.
    Gameplaytechnisch ziet het er dan tot nu toe zwak uit, en daar gaat echt geen verandering in komen. Hakken en QTE's in overloed.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    En toch lees je ook wel weer dat er veel is aangepast ten opzichte van de E3 build. En het zijn net zoals in batman executions dus niet echt QTE :+
     
  7. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Laatst bewerkt: 2 sep 2013
  8. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik was geneigd om ook de komende generatie het bij Sony te houden, maar begin nu toch te twijfelen.

    Titan Fall, Forza 5 en Dead Rising 3 lijken mij 3 moddervette games. Plus Crimson Dragon, Halo 5, Gears of War...

    Wanneer gaat Sony nu eens vuurwerk laten zien? Naughty Dog? Santa Monica? Media Molecule?
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja Sony had deze generatie niet opgegeven. Microsoft allang, stupid Halo 4 en Judgment enz. Sony komt wel, Killzone is een start en Infamous later
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    En The Order is van Santa Monica. Ziet er ook veelbelovend uit. Moet als het goed is in 2014 uitkomen.

    [​IMG]

    Heerlijk sfeertje in deze art. Als ze dat ook maar weten te vangen in de game.
     
  11. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik hoop dat die game er ook zo it gaat zien.
    En ik hoop dat het geen brainless shooter word! een soort van detective ala la noire met met meer actie word.
     
  12. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Die game is van ready at dawn met beetje samenwerking met santa monica. Santa monica werkt aan eigen project, want nog niet is aangekondigd. Dus voor games van santa monica, naughty dog, Polyphony digital en Quantic dream op de PS4 is het nog wel wachten, want die devs hebben allemaal dit jaar een game release gehad of opkomst.

    EDIT voor hierboven, The order 1886 wordt een 3rd person action adventure, iig dat zeiden de devs.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2013
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Naughty Dog heeft 2 teams toch? Zou me erg tegenvallen als we niet binnen 2 jaar na release van de PS4 een ND game krijgen
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, las ik net ook. Maar goed, het team wat er achter staat is sowieso volgens mij wel goed en elke inbreng van Santa Monica kan geen kwaad. Sowieso spreekt het me enorm aan. Steampunk, alternate versie van Londen in 1886, weerwolven (en wie weet wat voor meer creatures) en top graphics.

    Kwam net deze sites tegen, wel tof ter info:
    http://gamingbolt.com/the-order-188...something-really-beautiful-to-look-forward-to
    http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-29-how-uncharted-influenced-ps4-exclusive-the-order-1886
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hou lekker je PS3 jongens. Ook de komende jaren.

    http://www.computerandvideogames.co...-eu-launch-uncertain-due-to-broadband-issues/
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Same here. PS3 levert toch niet veel meer op.

    Of jet wordt een bluray speler voor op de slaapkamer, of ik geef em zo lang aan mijn neefje (als die er zelf nog geen heeft tegen die tijd).
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik wou mijn PS3 in Nov verkopen.

    Maar bij nader inzien hou ik hem denk ik toch.

    Veel meer dan €100 á €150 vang je er toch niet voor.

    Daarnaast heb ik nog genoeg PS+ games in mijn downloadlijst staan die ik wil spelen.

    Bij de Intertoys kan je een PS3 Slim 160GB + PlayStation Move Starters Pack + Sports Champion voor €150 kopen.

    En bij Dixons kon je vanmiddag nog een losse PS3 Slim 320GB voor €180 kopen (nu uitverkocht).

    Kortom: Voor een 2e handse PS3 met een paar games vang je hooguit €150. Met een beetje geluk iets meer. Maar dan moeten er wel een aantal recente top games bijzitten.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    External storage wordt op de launch niet ondersteund op de X1, dit komt 'later'. Daarnaast kan je op de PS4 uberhaupt geen games installeren op een externe hdd. Echter bij de PS4 kan je de interne HDD wel vervangen. Dit kan weer niet bij de X1.

    http://www.eurogamer.net/articles/2013-09-02-xbox-one-wont-support-external-storage-at-launch

    Persoonlijk heb ik veel liever een grotere hdd in de console zelf. Ik word nu al gek van alle kastjes bij mijn tv.

    Driveclub PSN+ wordt overigens wel (zo goed als) de volledige game, inclusief een platinum trophy:

    http://www.eurogamer.net/articles/2...-is-the-full-game-minus-a-few-cars-and-tracks
     
  20. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18

Deel Deze Pagina