1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dus als ik het goed begrijp, is het zo als ik bij een boring verjaardag van familie gewoon op hun Wifi met Vita Ps4 games kan streamen?

    Dacht echt serieus enkel in het zelfde thuisnetwerk.
     
  2. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden die verjaardagen nog gezelliger, Zit niet alleen de helft met een mobiel te spelen, maar ook nog een paar met hun Vita! proost jarige :+
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Geweldig! vind het remote idee een mooie toevoeging.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Me too nu nog in het echt mee maken ;)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Speel liever next gen games op me HDTV eigenlijk. Maar grappige feature. :)
    Al zal ik het weinig gebruiken als ik een PS4 had.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is wel tof als jeje console op meer dan 1 tv wil gebruiken.
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zo'n Vita klinkt beter en beter :+ heb niks met handhelds maar als dat game streamen nog een beetje fatsoenlijk werkt word het ineens toch wel een heel stuk interessanter.
    Zal wel met dikke input lag zijn dus op vakantie ff aan het strand online knallen op Killzone 4 gaat er niet inzitten :+
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Forza 5

    http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2416402/Forza-Motorsport-5-preview-Xbox-One.html

    Totaal niets nieuws voor mij, dit werd me tijdens GC al duidelijk. Al die screenshots van DC waren BS ook. Het is jammer, voor een console die zo sterk is, die in principe volgens bronnen 50% sterker is dan X1. Al kan dat noooit meer kloppen na de laatste upgrades die toegepast zijn aan de X1. Gelukkig zie je aan Killzone en Infamous wel dat de PS4 zeer sterk is. Aan DC iig totaal niet.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Is toch duidelijk man. Forza ziet er veel mooier uit.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen twijfel over mogelijk. Maar het is best kwalijk dat alleen Killzone de killer app is qua graphics voor een console die gigantisch opgehyped wordt dat het een monster machine is. Terwijl MS juist de graphics monsters heeft....Ryse, Forza 5 en Killer Instinct. Ik zag ook ergens een vergelijking van de polycount en andere technische dingen en daaruit bleek dat Ryse KZ gewoon voorbij streeft.
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Hoezo is dat kwalijk? omdat er volgens jou mindere games bij de launch aanwezig zijn?
    Infamous ? is een game die naar mijn mening iedere game van de Xbox wegblaast. (daarin zie je toch ook wel redelijk het kracht verschil en dit is pas het begin)
    Killzone is voor mij de mooiste game wat betreft de launchgames op de next-gen consoles.

    Ryse is een unieke game maar grafisch ben ik niet onder de indruk, Forza ziet er dan wel heel goed uit, maar ik hou totaal niet van racegames.

    Er zal denk ik in het begin niet zo heel erg veel verschil zijn, dit gaat later pas gezien worden (al verwacht ik het niet te groot)
    Games moeten ook niet gerushed worden, The Order schijnt naar het zegge een geweldige game te zijn (is afwachten) dan heb je ook nog andere first party studio's die al bezig zijn met een next gen game.

    Bij de PS4 zit je iig goed:)
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Maar in mijn huis kamer staat ook een HDTV hoor (1080i) verschilt niet zoveel met 1080p (zeker niet als de meeste games nog steeds 720P zijn). Handig ding voor de 2de kamer ;)

    //edit\\ ik lijk wel een PS fanboy :eek:
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb toch op Gamersyde gameplay gezien die er super goed uit zag :) Ik ben benieuwd, beide games en racesims in het algemeen doen mij weinig. Ik had er ook van staan te kijken als een gratis racegame op de ps4 op had gekund tegen Forza die alweer bij deeltje 5 is beland.

    De VitaTV deed mij vrij weinig. Ik game altijd op 1 tv en wil ook geen handheld games op een tv spelen. Het deed me niks, tot dat mijn zoon gisteravond zei: dus ik kan dan op mijn kamer ps4 games spelen terwijl jullie serie/film kijken. Helemaal zo gek nog niet :cool:

    edit: alle specs op een rijtje. Het beestje verbruikt 2.8w! Erg netjes. Kan ik nu ook vita games downloaden op mijn ps3 en later ps4 en dan die met dit apparaatje spelen?

    edit2: eeeh wacht even...geen 1080p en geen surround? In 1x een stuk minder interessant.

    edit3: de tweede gpu van de X1 lijkt niet waar te zijn

    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=673713

    Mooie samenvatting :+

    [​IMG]
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    :lol:

    Het wordt wel een beetje zielig zo.
     
  15. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Die tweede gpu was vanaf het eerste moment al een sterk verhaal. Als je de games van de xbo ziet hebben we ook helemaal geen 2e gpu nodig. En dan te bedenken dat het alleen maar mooier wordt:p
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Pure paniek:lol:

    Zoeken naar het gene wat er niet is.
     
  17. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar ik heb geen tijd om 11 pagina's aan comments op 1 tweet op NEOGAF te lezen. Kun je uitleggen hoezo pure paniek en zoekerij?
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die zoektocht staat al beschreven in mijn GIF ;)
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik had die niet eens gezien, maar dat is wel exact de beschrijving :9
     
  20. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, vanaf het eerste bericht over het gerucht van een 2e gpu werd het door alles en iedereen meteen in twijfel getrokken inclusief de website die het op internet zetten toch?

    Is het wel bekend wie dit de wereld in heeft geholpen?
     

Deel Deze Pagina