1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ach, Gears/Uncharted/Assassin's Creed allemaal nieuw deze gen. Ik heb het vermoeden dat Watch Dogs toch wel iets gaat lijken om Assassin's Creed.

Ryse, Quantum Break, Titanfall, The Evil Whitin, Destiny zijn weer eens wat anders, of ze allemaal leuk zijn is nog maar de vraag. Daarnaast neemt een nieuw product veel meer risico met zich mee. Maar ik wil gewoon een nieuwe console!

2. Seh

Seh Guest

Geen Halo? :eek:

Shame on you!

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel jammer.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Import?:confused:

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal je wel toch denken.

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]I_DF8eidR-o[/yt]

=/

7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat zou erg jammer zijn, zelf geen last van denk niet dat ik veel beelden zal opnemen.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik wel denk ik. Zeker omdat het zo makkelijk en snel gaat. Heb zoveel leuke, vage momenten in games gehad dat het altijd tof is om te sharen.

9. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zou echt bizar dom zijn om uploaden van gameplay naar youtube tegen te gaan. Slaat gewoon nergens op. Het is ook erg slecht als je geen capture device op de HDMI zou kunnen aansluiten, daarmee zeg je ook feitelijk, youtubers, haal maar een xbox one of PC, want daarmee kan het wel. Youtube is gewoon erg groot en belangrijk voor de gamewereld, dus het is een rare en domme zet.

10. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ooit opgevallen dat er bijna geen lets plays van Sega games zijn? Dat komt omdat die meteen eraf worden gehaald vanwege copyright infringement. Iets wat nergens op slaat, aangezien je met een GAME de GAMEplay verkoopt en niet de daadwerkelijke beelden.

Sommige bedrijven begrijpen deze nieuwe vormen van entertainment nog steeds niet een houden zich vast aan domme principes omdat de domme gasten in zwarte pakjes denken dat dit meer geld in de lade zal brengen.

En blijkbaar, is Sony nog arrogant om dit te doen ook. Laten we hopen dat dit niet door hun vingers glipt en ze een aantal wijzigingen maken net zoals Microsoft heeft gedaan. De Xbox One heeft namelijk geen HDCP op games zitten.

|:-|:-|:-

11. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat ze dit doen om mensen de Share button te laten gebruiken en dan zal er wel weer iets tussenstaan van 'Uploaden by Sony's Share blabla', meteen reclame voor de mensen die ook zulke dingen willen gaan doen, maar dit hadden ze ook expres bij de PS3 gedaan waar ze geen share button hadden..

12. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Probleem is dat er ook professionele youtubers zijn en die willen dus wel professionele filmpjes kunnen produceren. Laat dit nou net niet goed mogelijk zijn met de ingebouwde share functionaliteit.

Tevens heb ik gehoord dat de share button twitch ondersteunt maar geen Youtube.

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zag het inderdaad. Maar het lijkt dat bedrijven het gewoon niet doorhebben hoe groot YT is met games.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Oja wacht, Reach kreeg ik gratis bij mn Slim. Helemaal vergeten te verkopen.

15. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar krijg je het niet veel terug van Halo Reach.
    Je kan beter Halo Reach spelen dan voor 5 of 10 euro verdienen.

Gratis games zijn toch beter, waarom is iedereen dan dol op PS+ service ? Hint : free games

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Eh we hebben het hier over 2010 ofzo he :+

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Precies, Angry Joe en dat soort reviewers kunnen dan geen ps4 games reviewen. Dat is toch niet handig van Sony, want zo maak je de keuze voor je multiplat review platform voor dat soort youtubers wel makkelijk..

18. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nintendo kwam dit jaar ook met een enorme naaistreek, door de ad renvue te claimen van mensen die nintendo games op youtube spelen.
    Zover ik begrijp hebben ze idd tijdje de add revenue van bepaalde youtubers gecashed, maar zijn ze daar paar weken later mee gestopt, prolly door al die negatieve aandacht.
    Dus hopelijk ziet sony dat ook in. Gewoon een domme zet om youtube te blokkeren, omdat het gewoon gratis marketing van hun merk en games is.
    Vraag me af of ze nog in de toekomst capture devices via HDMI kunnen ondersteunen als ze dat atm niet doen.

19. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Jammer dit Sony.

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk dat hij vooral machinima en ign enz bedoelde. Voor hun wordt het al lastig om footage te krijgen dan. Heeft Sony al gereageerd. Ps3 had dit ook al geloof ik. Maar daar kon je via component capturen. Ik vraag me echt af of dit bewust is

Laatst bewerkt: 13 sep 2013

Deel Deze Pagina