1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Ik vind de UI van PS meer 'Facebookachtig' in de zin dat je je eigen fotos kan instellen als profielfotos ipv dat stomme Avatar (god wat zijn dat toch afzichtelijke gay kutpoppetjes) en Mii poppetjes gedoe. Verder vind ik de UI van Xbox gewoon saai.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij gaan de avatars weg, maar inderdaad die van de ps4 doet mij ook wat aan Facebook denken, maar dat zie ik niet als iets goeds.
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt niet eens gekeken naar de screenshots van de Xbox One UI? 8) Op iedere foto heb je juist een foto van de persoon zelf als profiel foto staan. Eerst vond je het een onoverzichtelijk zooitje en nu saai? Uhhhh... :confused:
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Ik ook niet, ik heb liever Avatars en Mii's dan dat alles op elkaar gaat lijken

    ik zit ook totaal niet te wachten op meer facebook integratie maar dat zal wel onvermijdelijk zijn (al kan je het altijd gewoon lekker negeren)
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb niet voor niets een gamertag en niet m'n echte naam. Er moet toch een bepaalde scheiding zijn als het aan mij ligt.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Waar dan? Ik vind het saai ja, onoverzichtelijk kan me niet herinneren dat ik dat heb gezegd.
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    360 en One UI zitten gewoon goed en gebruiksvriendelijk in elkaar. Ik vind het persoonlijk alleen niet echt mooi. PS4 UI vind ik er mooier uit zien, maar of het lekker werkt durf ik nog niet te zeggen. Toch heb ik daar wel vertrouwen in.

    Afstappen van die avatar poppetjes lijkt me in ieder geval wel verstandig. Wellicht dat ze dat er nu alleen nog als optie in gestopt hebben. Ik vind ze lelijk, dom, ze beperken je mogelijkheden (je hebt bijvoorbeeld niet de vrijheid om een plaatje van internet te schrapen of een foto van je eigen kop te gebruiken) en het is geldklopperij met al die kledingstukken waar je voor moet betalen. Echt belachelijk vind ik dat. Zou toch minimaal gratis moeten zijn voor Gold members.
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vind ik altijd zo’n onzin..

    Je HOEFT niets te kopen hoor, maar er zijn blijkbaar zat mensen die dat wel doen, dus wat maakt het verder uit?
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Nee, toen er paar weken geleden een video uitkwam vond ik het er serieus niet uitzien.

    PS3 huidig vind ik er zelf niet uitzien de Xbox 360 eerste UI vond daarin tegen echt top (de laatste vind ik ook niets)

    Xbox One UI vind ik zelf niets, maar goed het gaat ook om het gamen.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Eensch, die hele facebook integratie is ook allemaal maar gericht op jouw echte smoel koppelen aan hun produkt zodat je gratis reclame voor ze maakt op social media

    zit ik totaal niet op te wachten
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb uiteindelijk ook bijna niets gekocht in al die jaren (ik geloof een zonnebril en een broek ofzo) maar het is gewoon zeer klantonvriendelijk. Jij krijgt zo'n stomme avatar die je wilt aankleden (je wilt er toch wel wat mee doen, je zit er tenslotte al die jaren aan vast en vrienden van je moeten er tegenaan kijken) maar je hebt slechts een beperkte hoeveelheid aan kleding om uit te kiezen. Er is wel een hoop meer kleding, wat verder geen drol aan moeite en tijd kost om beschikbaar te maken (unlike een game stelt zo'n kledingstuk natuurlijk geen moer voor) en ondanks dat je EUR 60.00 betaalt voor een jaartje online gamen (voorgeschreven retail prijs, voordat mensen weer komen met het excuus dat je ook voor de helft aan 12 maanden Live kunt komen. Je betaalt nog steeds genoeg geld) vraagt Microsoft er weer geld voor. Verder is je argument ook zo lekker slap. Je moet het niet te kopen, maar er zijn wel genoeg mensen die het doen dus dan is het ok? Mensen doen allerlei rare dingen, wat heeft dat er mee te maken?
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2013
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vraag me daarom ook af hoe beide consoles dit gaan integreren. Op m'n Windows Phone heb ik 1 account waarbij ik allemaal accounts kan toevoegen. (twitter/facebook/skype/xboxlive/linkedin) Nu wil ik niet dat m'n Xbox live vrienden m'n Facebook account krijgen te zien. Ik wil nog wel ''anoniem'' online kunnen gamen.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Je hebt genoeg kleding om te kiezen en wil je meer moet je betalen, gewoon een extra melkkoe van Microsoft en ik neem het hun niet kwalijk, sterker nog, het is een makkelijke manier om geld te verdienen. Als je geen geld wilt besteden doe je toch niks aan de avatar? Ik heb niks uitgegeven maar toch wel wat grappige dingen erbij door middel van Awards en andere acties.
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nog nooit iets gekocht voor de avatar, zal ik ook nooit doen ook. Zonde van mijn geld.

    Gebruik al jaren een Halo Armor....koste niks, gewoon unlocked door spelen, of door een special edition code.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Precies, er is genoeg te krijgen gratis, ik heb zelf nu Wolverine Claws, die een tijdje gratis waren :+
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    WTF fucking awesome dude!!!
    Avatars FTW!!!
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Vraag me altijd af of Reckuuza in het echt ook zo in capslock loopt te schreeuwen 8) Moet een vermoeiende zaak zijn lijkt me :+
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Hoe schreeuw je in het echt in caps lock dan? WTF en FTW schrijf je verder nog altijd met hoofdletters, dus de comment is uberhaubt niet in Caps Lock, maargoed :+
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    WTF!!!!?!?! :+
     

Deel Deze Pagina