1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik weet nog steed niet wat ik wil. De ene keer roep ik ik haal een xbox one en daarna weer een ps4.

    -De games die ik speel en wil spelen zijn bijna allemaal xbox execlusives. De 2 games die ik zou willen zijn The Orde 1886 en War Thunder waarvan War Thunder al op de PC te spelen is. Op de Xbox heb je dan Titanfall, die ook op de pc zou kunnen halen, PvZ maar die zou ook naar de PS komen. Games die ik daar zou willen zijn Forza, Fifa, Ghosts, WD, Dead Rising en later dan de eerder genoemde 2.

    -De prijs maakt mij niks uit, als ik wacht tot hij hier in Nederland is kan ik hem met 20% korting krijgen of ik haal hem gewooon in het buitenland en de PS4 is al uitverkocht.

    -Ik game niet echt heel veel met vrienden, met 1 vriend game ik echt bijna altijd maar die stapt waarschijnlijk over naar de PS4, met de rest van mijn vrienden game ik ook weleens maar niet zovaak.

    -Maar ik kan ook wacht want de games die ik nu zou willen zijn ook te spelen op current-gen.


    Ik denk dat ik gewoon Firstlook afwacht en daarna een keuze maak.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2013
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als de prijs niks uitmaakt, kijk naar de games & wat je vrienden gaan doen. Dan ligt het er natuurlijk ook aan wat je online wil gaan spelen.

    Wachten is natuurlijk ook een optie, al heb ik daar het geduld niet voor.
     
  3. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  5. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Voor die mensen die toen de ps4 controller aanraakte en speelde op de ps4, Voelde het echt next gen aan?
     
  6. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Killzone is mooi, maar voor de rest zie ik nou echt geen toffe dingen, ik heb killzone nooit echt tof gevonden, games als Cod of bf trekken mij veel meer.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Killzone 2 MP vond ik erg tof, deeltje 3 MP heb ik nooit geprobeerd. Al zie ik kwa MP Killzone toch echt de "Halo" van de Playstation.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar hebben mensen het wel steeds over maar ik zie dat nooit eigenlijk :confused:
    Enige die ik zie is op het main dashboard rechtsonder en dat gaat altijd over een game.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Zag gisteren nog een auto merk (BMW?!) onderin beeld op het begin dashboard. Zal de volgende keer even een foto maken! :)

    En BTW op alle andere gedeeltes zag ik ook al allemaal reclames, waaronder heel irritante met keihard geluid als je eroverheen ging.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je misschien je locale op Amerika staan?
    Ik zie het hier echt nooit :confused:
    Alleen dus diegene op op het main gedeelte. En die is niet irritant ofzo imo.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee heb een Amerikaans profiel en een Nederlands, de Amerikaanse staat idd nog veel meer vol maar de Nederlandse ook. Als ik straks de Xbox aanzet zal ik wat foto's maken.

    Weet je wat ik een goeie optie zou vinden als je Xbox Live Gold hebt dat er geen enkele reclame te zien is, en met Silver wel. Dan zou Gold naast online-gaming/app gebruik nog een extra optie hebben. Net zoals dat bijvoorbeeld in apps gebeurd op de smartphones, gratis versie met reclame betaalde versie zonder reclame.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Op het dashboard zijn regelmatig reclames van niet-gamegerelateerde producten. Écht. ;)
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    We gaat dit waarschijnlijk veel vaker zien, ik zou het prima vinden als ik silver heb dat ik dan adds krijg en met gold niet meer.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal goed kunnen. Maar iedere keer dat ik ze zag ging het over een game.
    Maar je 9/10 keer start ik toch gelijk me game op. En moet zeggen die ads vind ik niet zo heel irritant. Het is geen pop up ofzo. Het is een tile rechtsonder. Vind dat niet zo heel erg eigenlijk. :)
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hehe dan ben ik niet de enige dus. :9

    Is dit op de Playstation ook zo als je op het dashboard bent? En ik vraag mij ook af waarom ze die reclames doen. Uiteraard voor geld, maar snappen ze niet dat gebruikers hier niet op zitten wachten? Ze verdienen al behoorlijk aan Gold denk ik, geef de Gold gebruikers dan wat extra's. Maar ben bang dat MS alleen maar $ tekens ziet. Mijn wens is nog altijd dat ik het dashboard net als met mijn WP8 telefoon zelf kan samenstellen de dingen die ik interessant vind.

    Het idee achter Metro UI/Modern UI en Live Tiles is namelijk het volgende.

    "Live Tiles
    The only phone with Live Tiles, designed to keep you closer to what matters most. Pin your favorite people, apps and more. Arrange your Start screen just how you want it and see everything that's going on, as it happens. "

    Bron : Microsoft
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Precies. En als ik een demo ofzo wil downloaden weet ik waar het staat en skip je dus automatisch alle bullshit, dat valt me vaak niet eens op. Zit per week misschien gemiddeld 5 minuten op het Dashboard. :+
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij kunnen we ook dingen gaan pinnen a'la WP8 en Win 8. Zou wel tof zijn!
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat zou idd wel tof zijn, want dat pinnen van games nu op je 360 heeft totaal geen nut eigenlijk (voor non-arcade games).

    Toch verlang ik soms nog wel terug naar dit dashboard. :9
    [​IMG]
     
  20. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Weet iemand of de bundel van de PS4 met controller, camera en Killzone er extra bij ook hier beschikbaar komt? In de UK is hij nu bevestigd.
     

Deel Deze Pagina