We zullen zien, het is voor mij gewoon een verbeterde PS3 controller en de One controller is gewoon een verbeterde versie van de 360 controller. Ik verwacht niet dat ik persoonlijk de PS4 controller chiller ga vinden dan de One, maar wie weet over een paar jaar slik ik misschien die woorden wel in.
De games die zowel nextgen als currentgen uitkomen, wat is daar nu bijvoorbeeld echt anders aan? Bijvoorbeeld bij AC IV die ik wsl op de ONE koop.
Dat is ook niet echt representatief als Xbox fan boy.: Tis maar net wat iemand persoonlijk fijner vind. PS3/360 gaat bij mij de voorkeur ook naar de 360, vanwege de ligging van de sticks alleen al, maar kan ook prima games met de PS controller.
Wie weet komt er ooit toch een Ps4/Vita bundel: http://www.computerandvideogames.co...4-and-vita-bundle-concept-becoming-more-real/ Iets wat best wel tof is en ik wel interesse naar heb.
Al die berichten hier ineens over dat de XBOX-ONE nu ineens drie keer sterker zou zijn als een PS4 Geloven jullie het zelf? Nee toch zeker? Overigens denk ik dat het verschil zelf minimaal zal zijn. Alleen met echte exclusives ( dus console gebonden ) denk ik dat we grote verschillen gaan zien. Alle andere 3rd party ontwikkelaars zullen games die op de One en PS4 komen nagenoeg gelijk houden. Kost hun ook weer extra geld om in dit geval tig variaties van één game te maken. Ben bang dat er ongetwijfeld over een jaartje of twee hier een One als PS4 in huis staat ...
Onnodig, er zijn geen wetten in NL die voorschijven dat je maar 1 console in huis mag hebben Deze en nextgen houd ik het hoogst waarschijnlijk bij xbox. Maar toen ik nog thuis woonde en nog geen gezin had, kocht ik alle consoles en handhelds omdat er op ieder platform wel een aantal must haves zijn! :b:
Zelfde als post hierboven, waarschijnlijk hou ik het ook bij een (ondanks de pre-order die er van de One nog staat) PS4, wordt hoogstwaarschijnlijk mijn enige console puur omdat ik gewoon er niet zo heeel veel tijd meer voor heb en dan 2 consoles wordt moeilijk (zeker met kids die veel aandacht vragen)
We zullen zien, als iemand die de One aanschaft zou het wel goed nieuws zijn. De Ps4 is al een krachtige console en als de One dan nog krachtiger is, dat zou goed nieuws zijn. Uiteindelijk komen beide consoles wel bij mij thuis,(zelf een Wii-U) want ik wil toch beide exclusives spelen. Al vind ik persoonlijk de One's exclusives een stuk beter momenteel.
als de one krachtiger zou zijn dan had ms toch zoiets al van de daken geschreeuwd? zoiets kunnen ze namelijk zeer goed gebruiken na al het negatieve nieuws. Maar je hoort niks van ms, dus het lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Als je ook logisch nadenkt kan het niet zo zijn dat ze ff snel last minute changes maken wqaardoor de console drastisch veranderd. Alsof ze in de research lab ineens hadden van "oh jaaa als we dit en dit veranderen wordt ons console 3x krachtiger. Goh we zijn al 8 jaar aan het ontwikkelen en dat we daar nu pas achter komen zeg. 1 maand voor de release....phewww"
Dat zou je wel verwachten, maar MS en communicatie gaat de laatste tijd niet echt samen. Maar een last-minute change die de console 3x krachtiger maakt dan de ps3, dat klinkt erg onwaarschijnlijk.
PlayStation-baas prijst beleidswijziging Microsoft PlayStation-baas Shuhei Yoshida prijst de beleidswijziging van Microsoft omtrent de Xbox One. Dat laat hij weten in een interview met GamesIndustry. Wanneer hij werd gevraagd naar zijn reactie op de beleidswijzigingen van Microsoft omtrent de altijd online-regeling en DRM van de Xbox One, reageert Yoshida positief. "We weten dat ze slimme mensen zijn. Het is mooi dat ze snel inzagen dat de dingen die ze deden niet populair waren en dat ze hier snel op reageerden. (...) Het moet een moeilijke tijd voor ze zijn geweest, maar het laat zien hoe slim ze zijn en dat ze er alles aan doen om de Xbox One een succes te maken." Microsoft veranderde hun beleid na de vele negatieve reacties op de verschillende verplichtingen bij de Xbox One. Zo moesten spelers altijd online zijn, waren er beperkingen op het gebied van tweedehands games en moest Kinect altijd gekoppeld zijn aan de Xbox One om te kunnen gamen.