Je hebt al een goede 512gb ssd van samsung voor minder dan 400. Dus 750 euro extra vragen om van 256 naar 512gb te gaan is behoorlijk overpriced.. Snel cashen op mensen die der dertiende maand kwijt moeten en niet verder orienteren :b:
Oh oh, dat betekent altijd online, geen fysieke mediadragers meer, geen privacy.. Heeft meneer Harada de shitstorm over de xbo niet meegekregen ofzo??
Och kom op, we weten inmiddels allemaal dat dat streamen en always online binnen de komende generatie vorm gaat krijgen we over 10 jaar niet meer anders weten MS wil het , Valve heeft het er over, Sony heeft speciaal daarvoor Gaikai gekocht etc etc het is onvermijdelijk En sony kan nu lekker profiteren van de backlash tegen MS die het digital only op een niet sympathieke manier op probeerde te dringen maar het gaat er natuurlijk gewoon van komen. En Sony gaat daar net als de rest gewoon aan meedoen
Over 10 jaar weten we niet beter, dan kijken we ook nog terug en snappen we niet waarom iedereen er tegen was. Always online is tegenwoordig al een must (kijk naar je phone, console en pc) niet omdat de games het eisen maar ook omdat je zelf connected wil zijn. Zelf denk ik erover om alle Xbox One games digitaal te kopen om niet te hoeven disc swappen .
Denk het ook. Straks komt de Steambox (waar een groot deel van de library dus ook als stream aageboden gaat worden schijnt het) en dan is het ineens weer hip Valve heeft de goodwill om het wel goed te verkopen en natuurlijk een enorm klantenbestand wat al jaren en jaren digital only is
precies Valve kan tegenwoordig weinig verkeerd doen, al snap ik niet waarom ze de console markt in willen duiken, PC gamers hebben over het algemeen een hekel aan consoles en waarom zou die doelgroep juist een console willen?
Altijd online, dus altijd kunnen zien welke games ik speel en voor hoelang en welke video's ik kijk, mijn surfgedrag etc.. Mij boeit het een biet.. ik waardeer alleen maar een aanbod wat meer op mijn "gedrag" is afgestemd. Doet men dat niet naar mijn zin? dan ga ik bij de concurrent kijken ofdat die de content beter filtert. Maar er zijn ook mensen die er nog veel meer achter zoeken, vandaar mijn opmerking geen privacy.. Alles online en in de cloud is zeker de toekomst! Beetje eng, maar zeker ook heel conveniently ik zie er wel voordelen in.
Waarschijnlijk kun je ook ''offline'' zijn, maar tegenwoordig kunnen we al niet zonder internet en ik verwacht dat we over 10 jaar zeker niet meer zonder internet kunnen.
Gewoon zoals ik het zeg. Je bent bang voor je privacy als de PS5 cloud wordt en altijd online is. En ze in de gaten kunnen houden wat je surft (zal niet weten waarom je dat op een PS5 wilt doen) en in de gaten kunnen houden wat je speelt en wat je kijkt. En ook daarom kunnen afstemmen voor reclames etc Dat is nu al bij je PC/Mac. Die ook nog cookies hebben wat nog irritanter is. Mensen doen net of de consoles de voorlopers zijn van alles etc. Waar meestal al jaren met andere producten hetzelfde al gebeurd.