1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18

En dat is de reden, Attention my friend its all for the attention!

next gen is helemaal hot, Dus hoe kun je nou het beste kijkers trekken?

2. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Mee eens en dan met name het feit dat er bijgezegd wordt "ik als PS fanboy".

Maar uiteindelijk doen wij hier ook niks anders dan onze mening geven. Terwijl de meeste de nieuwe consoles nog niet in het echt hebben mogen aanschouwen. En dan lees ik een mening van iemand die daadwerkelijk de Xbox of PS4 in handen heeft gehad en dan vind ik dat op zich wel van toegevoegde waarde voor dit topic.

En nogmaals als iemand een positief gevoel heeft over de PS4 of Xbox wie zijn wij dan om dat in twijfel te trekken. Alle meningen zijn subjectief ook van grotere sites want het blijft een mening van één persoon.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als die een echte echte fanboy was had die geeneens toegeven dat de Xbox prima was.

4. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Aardig stukje, en hij schrijft wat ik ook zelf ervaarde met de one.. alleen ken heel de site en Dude niet

5. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Dus een nep fanboy :eek:
    James pretendeert zich als iemand die hij niet is en post een xbone review. Mmmm hoe diep gaat dit? Connecties met MS? NSA? We are on to something!

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeg alleen als die een echte fanboy was. Wat die beweert. Dat die dan nooit iets positief over de One zal zeggen.

7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Geweldig dit :thumbs:
    Een gepassioneerd gamer.

Ik heb het idee dat de X1 hate bandwagen aan het afnemen is.
    Dat is een puur een gevoel.

Laatst bewerkt: 14 okt 2013
  8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Kijk maar uit met wat je wenst ;) :p

Cboat:
    "I hope you aren't fans of 1080P on Xbox One.When hardware is released you'll see what I mean about issues. Upclocks too risk everywhere, 2014 was a better idea."

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Je kunt het toch niet laten he als leider van de X1 hate bandwagen.

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik haat geen Xbox dus niet zo zeuren, waarschijnlijk zal het ook niet waar zijn.

Ontopic:
    Via MisterXmedia gaan er geruchten dat Assassins Creed Black Flag er beter uitzien op de X1 dan op de PS4.

11. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Komt omdat mensen hands on ervaren op events en op Xbox one tours, en dan merken ze dat het eigenlijk een prima console is.

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Blijkbaar snappen jullie gewoon niet dat het niet aan de console lag maar aan het MS beleid dat ze wilden introduceren...

13. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    wie is CBOAT nou precies en waarom typt die zo raar? Hij zij ook dat de ps4 in oktober kwam maar dat was ook niet zo.

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    CBOAT typt raar met een reden, dan is hij moeilijk om te achterhalen.

Cboat is redelijke betrouwbaar, hij heeft niet alles goed, hij heeft het ook aangegeven dat hij fout zat met de launch van de PS4.
    Maar over dat Xbox maar in een paar landen zou uitkomen, had Cboat bijvoorbeeld al erg lang voorspeld voordat Xbox naar buiten kwam daarmee.

Korreltje zout dus.

15. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Dat met die xbox one dat mensen er problemen mee gaan krijgen geloof ik wel nu ik een groot aantal neogaf comments heb gelezen. Marja iedereen die een xbox one koopt gelooft er niet in, Is begrijpelijk.

16. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog een leuke quote van neogaf:

"A friend of a friend who works in the HR division at Microsoft confirmed that there's a second GPU hidden in the external power supply that's currently dormant and will be lit up with a future firmware update when the need arises."

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Mwha denk dat het eerlijk gezegd wel meevalt, we zullen het gaan zien volgende maand.

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Redelijk betrouwbaar? Funny ik hoor juist het exact tegenovergestelde op andere fora en dat vooral de Sonyboys op NeoGAF hem als een of andere heilige zien die het nooit fout heeft, terwijl hij het vaak genoeg fout heeft. Beide consoles zijn gewoon prima en ik denk dat iedereen dat wel weet.

Tegenwoordig wordt er zoveel gezwetst. Allemaal negatieve X1 comments op NeoGAF is standaard en is echt niets nieuws. Alles PS4 is super, en X1 gewoon gelogen of er zijn mensen omgekocht om positief te praten. Dat is de mindstate van heel wat mensen daar...een echte kut forum, leuk voor up to date nieuws, maar no thanks...dat nieuws krijg ik dan later wel op normalere sites of fora. Op NeoGAF zul je niet gauw lezen dat alle PS4 games gewoon op de PC waren bij de EG expo en X1 games echt op de console zelf. :)

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Op misterxmedia zeker :lol:

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Euh....ik kom niet eens op de site van die knakker, kweenie hoor. :emo:

Puur omdat ik een paar keer een paar van die gekke geruchten van hem heb gepost bezoek ik gelijk zijn site? Heb het allemaal van Team Xbox, wat nu Unionvgf.com heet. MisterX bleek zoals ter verwachten was, full of shit. Net als 9 van de 10x bij die CBOAT het geval is. Maar als jij net als de Gaffers gelooft wat die CBOAT zegt, prima toch? :)

Deel Deze Pagina