Laat me raden? NeoGAF?
Best online community? ..........ok.....nope!
Android? Care! Ik wil gewoon gamen...al die Android/iOS is echt care!
Daar ben ik het mee eens over PS+, ze geven absoluut betere offerings dan MS.
Betere games later down the road is altijd afwachten. Iedereen denkt nu ineens dat MS uiteindelijk weer 'stopt' met toffe exclusives, ik besluit het liever gewoon af te wachten dan dingen te concluderen.
Better launch titles? Nou nee. Driveclub vs Forza? Ik weet wel wat ik zou kiezen, maar ok....dat iemand DC prefereert is mogelijk, why not? Dan blijft er Killzone over die ik helaas totaal niet boeiend(wel mooi) eruit vind zien, terwijl ik KZ3 echt de shit vond. Knack? Geinig, maar kan echt niet op tegen veelbelovende titels als KI, DR3 en misschien ook Ryse. Ieder zijn ding hoor, maar wanneer ik iemand zo hoor praten weet ik gewoon dat het 100% een fanboy is, no offense. Als Sony DR3, FM5, Ryse en KI exclusive had gehad...joh dan was het helemaal de shit geweest. MS heeft sowieso drie big-name launch titels en misschien wordt Ryse daar ook eentje van. Sony heeft echter maar één echte big-name titel.
Only on PS is ook raar gelul. Alan Wake, Gears of War, Halo , just to name a few...zijn altijd op Xbox gebleven. Dus eh...what?
En sorry Mallakai, maar ik ga die boel niet meer uitzoeken. Ik ga echt niet meer naar NeoGAF om die berichten terug te vinden. Zonde van mijn tijd om daar nog rond te hangen...alleen al die shitload aan GIFs daar altijd...pfffff.
Laatst bewerkt: 14 okt 2013