Toch wel mooi dit. We lachen soms wel om Nintendo met de WiiU (ik ook) maar we hebben niks te lachen eigenlijk. Tof filmpje van Bosman.
Dude, heb je überhaupt wel iets gezien of gelezen van de PS4 of z'n games? Die omgeving, die verticale ruimteschepen, dat glazen gebouw = Killzone 4.
Kan ook zijn dat je wellicht de aankondiging van de nieuwe PS4 niet hebt gezien? Dit is namelijk het eerste of tweede spel, wat men lieten zien op de aankondiging. En toen werd ik echt om ver geblazen haha.
Ziet er goed uit! ben benieuwd hoe het daadwerkelijk gaat zoiets. Betalen om betere wapens etc te krijgen?
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/7417-Next-Gen-Buyers-Guide zelf nog niet gezien maar benieuwd wat Yathzee er over te zeggen heeft
Warframe met de controller op de PC gespeeld, best vermakelijk spel eigenlijk. Je grind om betere gears te kopen/levelen maar dat kan uiteraard ook tegen betaling .
Vraag is dus eerder of het Pay to win is Bij Planetside 2 heeft men dat vrij goed vermeden, dacht ik. Zolang je geen sterke items ingame zet die alleen met geld gekocht kunnen worden (wat world of tanks tijdje had), lijkt het mij al prima. Misschien dat je met geld sneller aan bepaalde gear kan komen, maar zolang het met gewone XP ook kan, vind ik het eerlijk genoeg. Heb ook ooit ergens iets opgevangen over een F2P game waar ook lvl systeem in zat. Dus ook al wou je met geld dingen kopen, als wapen X level Y had, moest je hoe dan ook eerst lvl Y halen. Op die manier moet iedereen ook echt lvlen/spelen voordat je bepaalde gear kan kopen.
Ik weet niet of dit al ergens gepost was maar PS4 krijgt dus ook Planetside 2? http://www.youtube.com/watch?v=Swy0_w8SnxA Nu alleen nog Arma III en dan hebben ze alle PC games waar ik uberhaupt in geinteresseerd ben
Na het zien van dat filmpje voelde ik ineens het gevoel : "... koop een PS4" ... ... maar ik wil het niet!
MS mag wel met een hele goede E3 komen. Hoewel de controller van de PS4 al beter is dan de vorige blijft dat voor mij het grote minpunt van de Sony consoles.