ik zie nergens dat het voor de Xbox One geldt, alleen voor de Xbox 360 de komende tijd of ik kijk er helemaal naast, maar ik bedoel elke maand 1X Xbox One game gratis voor de gold members. die Halo 3 voor de 360 heb ik gister al gedownload
Staat op gametrailers.com Maar wat is die videoplayer van GT bagger zeg !! Ik krijg maar geen HD beeld. Terwijl ik een internetverbinding heb van 150mb
Ik vind de beelden er juist minder uit zien dan de beelden die we al kennen. Maar zal wel aan die GT player liggen. Zelfs op HD is het beeld niet heel scherp. Had ook gehoopt op wat maar gameplay beelden. Want echt veel hebben ze niet laten zien. Maar goed, nog 28 dagen... en dan komt ie uit in de VS. Ben erg benieuwd naar de reviews.
Confirmed dus. Sony has confirmed previous reports that Evolution Studios' racer Driveclub has been delayed. Vervelend voor degenen die graag een next gen racer hadden willen spelen op de PS4
Vervelend, maar kan de game enkel goed doen! Heb de game nu een aantal keer gespeeld en was grafisch dik in orde, maar had altijd twijfels bij de content van de game. Ga er vanuit dat het de game alleen maar ten goede komt. Gelukt blijft het wel gewoon een Plus game als hij volgend jaar verschijnt. Altijd nog Need for Speed Rivals bij de launch!
al zou ik er niet vanuit gaan dat Knack gratis gaat worden, het is volgens mij gewoon een volledige game. Al moet ik zeggen dat de nieuwe Killzone er best wel tof uitziet, shiny shiny.
Activision zou daar erg blij mee zijn, maar als de game er beter van gaat worden... waarom niet? Beter dan een afgeraffelde next-gen versie.
gaat lekker zo met die ''next-gen'' consoles ben blij dat ghost nochtans doorgaat, als die ook nog zou afvallen dan zou mijn vertrouwen weleens kunnen afnemen in de ''next-gens'' stay positiv en inderdaad, dit is goed nieuws voor activision, zouden ze dat al geweten hebben ? omdat ze de record verkoop van gta5 wilden verslaan