Dice zal de game wel gerushed hebben onder druk van EA. Ik heb eerlijk gezegd niet zo heel veel vertrouwen in Battlefield op de next-gen.
Dat is ook de reden dat bijna al die EA games zo verneukt worden... EA's deadlines. Of de game nou af is of niet!
Battlefield 4 gaat zo hard winnen van Coladuda Ghosts. CoD blijf maar het zelfde maken en het mooiste is dat er idioten zijn die hem ook gaan kopen! Kijk naar BF4, 64 Spelers Online.... zegt al genoeg, vergeleken met die van Ghosts (18 Spelers Online) ! ! ! !
Wat versta je onder winnen? Qua reviewcijfers zal BF4 het miscchien beter doen maar verwacht dat CoD "gewoon" weer beter verkoopt
Tuurlijk gaat BF4 winnen van Ghost. COD neem ik al jaren niet meer serieus. Jaren lang de same ol graphics... en nu flikken ze het weer. BO2 heb ik ook na 3 dagen weer verkocht. Ik ben alleen bang dat de next-gen graphics van BF4 me zwaar gaan tegenvallen. Ik ben nogal een graphics hoertje... Maar goed, ben sowieso wel benieuwd hoe het zal zijn om met 64 man op de consoles te spelen. Heb zelf al jaren een mac. Dus ik heb het nog nooit kunnen meemaken op de PC.
Dat zegt niet genoeg. 64 man vind ik helemaal niet leuk. Battlefield voelt zo anoniem aan, lijkt wel alsof je alleen aan het spelen bent. Het team gevoel ontbreekt naar mijn mening. COD heeft dat wel meer. Overigens ga ik beide spellen niet kopen. BF4 om de reden die ik al genoemd heb en COD omdat ik die franchise helemaal zat ben.
Ach zoveel mis je er niet aan, gameplay is matig en grafisch ook, misschien kunnen ze nu het op 60fps laten lopen, en zorgen dat er minder jaggies aanwezig zijn.. hopelijk zorgt de 60fps voor wat meer snelheids gevoel dan. Uitstel kan nu alleen maar een goede zet zijn omdat de titel alles behalve indrukwekkend was, en je straks uiteindelijk wel een degelijke racer voorgeschoteld krijgt.
CoD vs BF discussie, beide games hebben toch een hele eigen fanbase waarbij die van CoD ietsje groter is volgens mij. Dus dan zou je op basis daarvan zeggen dat CoD beter is Anyway, ik vind beide niks dus ga ik voor Titanfall
Snap alleen de vergelijking nooit. Als je beide games hebt gespeeld weet dat het verschillende shooters zijn. En ze beide sterke punten hebben. En het eigenlijk persoonlijk is.