1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    enigste waar ik me gigantisch aan irriteer is aliasing voral als je heel veel objecten naast mekaar hebt staan is het een hoop zwarte lijntjes van veraf.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik ga mijn PS4 pre-order cancelen. En een Xbox One preorderen zodat ik op day one Peggle 2 en Powerstar Golf kan spelen.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    toch is het wel karig, killzone en knack en een arcade game

    bij MS mis ik dan weer een eigen grote shooter
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Zoveel exclusieve games op de Xbox One en niet eentje die mij kan overhalen. :+
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2013
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zijn die indiegames nog niet klaar dan? Dacht dat we Outlast kregen.

    Btw leuk ja, laatste jaren klagen over slechte ms exclusives op de 360, waar ps3 nog exclusive na exclusive pompt. Logisch dat de Xbone meer heeft dan op launch. Tis maar hoe je het bekijkt
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Daar heb je zeker gelijk in.

    Maar ik koop geen console voor de launch games. Ik koop een PS4 omdat ik genoeg vertrouwen heb dat ze straks met dope exclusives gaan komen.

    In feb komt inFamous al. En daarna komen Driveclub en The Order 1886...

    Dus het gaat wel goed komen. :)

    Launch titles van de PS3 vond ik trouwens bagger. Alleen Resistance was voor zijn tijd erg goed. De rest was mehhh... maar uiteindelijk is het toch goedgekomen :)

    @UpInSmoke0611
    Outlast komt geloof ik pas begin 2014
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dead Rising blijf ik leuke games vinden , maar voor de rest spreekt het me ook niet heel erg aan. Crimson Dragon misschien vanwege de nostalgie maar verder...

    Maar voor de ps4 koop ik dus waarschijnlijk geen enkele exclusive want killzone halen naast BF4 heeft geen nut. Ik weet toch van mezelf dat ik enkel maar BF4 speel dan

    begin weer erg te twijfelen of ik 1 van beide niet gewoon aan me voorbij moet laten gaan tot later volgend jaar

    Het is dubbel en dwars goed gekomen maar ik had gehoopt dat we deze keer minder lang zouden hoeven wachten. Maar het begint er op te lijken dat het net als vorige generatie pas na een half jaar echt op gang komt qua aanbod
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2013
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Als je Killzone niet gaat halen... zou ik de PS4 gewoon even skippen.

    Bij een nieuwe console koop ik sowieso altijd 1 console exclusive voor de graphics.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar wat als BF4 dan beter is op de PS4 :+

    Ik hoop echt dat er vlak voor launch wat echte vergelijkingen te vinden zijn, anders kan ik echt niet kiezen
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Op het gebied van exclusives is de X1 gewoon beter @ launch. Echter als je naar het totaalplaatje kijkt incl Plus dan vind ik de PS4 met de gratis games, indies en F2P toch echt wel een stuk interessanter.

    Ik lees op Neogaf dat alle W8 apps wellicht zouden werken op de X1? Dat zou wel echt huge zijn.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Aangezien het dezelfde kernel is zou dat prima kunnen , maar wat zou het voor gamers echt toevoegen?

    de belangrijke apps kregen we sowieso al (netflix, facebook e.d) , die mobile kwaliteit games e.d zit ik persoonlijk niet erg op te wachten
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2013
  13. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    er zijn een shitload aan psn plus f2p games voor de ps4 op launch en shadowfall en knack. plus een maand darna weer gratis games voor plus members.

    En als we dan klaar zijn met al die f2p en psn games komen de ziekere games er aan die de flut games van de one onder schijten.
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Grappig ventje. In het begin was je hilarisch over de One en nu kan je het wel schieten.. :D
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Is dat al zeker dan? Ik zou de eerste tijd niet topgames verwachten die gratis zijn op PS+, ik denk dat dat op een later stadium pas is.
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Microsoft gaat ook zo iets beginnen.
    Even zoeken waar ik dit gelezen heb.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nope, alleen gratis arcade games tot nu toe en uitgeklede uitgestelde drive club

    maar hey, t is gratis dus waarom zouden we klagen :+
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Klagen niet maar blijkbaar is de verwachting dat we de tweede maand al gelijk Killzone kunnen verwachten :+
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zie Microsoft Sony nog wel volgen. De Game- ondemand is voor onbepaalde tijd door gezet. Het is alleen nog niet zeker of we dit ook op de one krijgen.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het plaatje gaat ook over games die je alleen op dat systeem kan spelen.
    Die F2P games zijn ook op de PC. :)
     

Deel Deze Pagina