Nee, dat is geen Win 8 app het gaat hierbij dan waarschijnlijk om alle Win 8 apps die je dus kunt kopen in de store. Denk aan Spartan Opps, Facebook, Netflix, Skydrive, Rabobank, Steam Pin (heeft natuurlijk geen enkel nut ) en ga zo maar door. Het komt er straks op neer dat ontwikkelaars apps maken voor Win 8 maar die apps kunnen ze dan overal uitgeven. Op Win 8, WP8 en ook nog eens op de Xbox.
Moeten ze eerst niet naar het ziekenhuis dan? Als ze ziek zijn... Een liedje die trouwens al behoorlijk oud is: Jamaar in de toekomt komt dit en als dat.. wacht maar af we leven nu :b:
Oh god, dit maakt me alleen nog maar bozer om het feit dat Nintendo nog steeds geen nieuwe Wave Race heeft aangekondigd.
Ik laat het nu echt voor dit jaar gaan. De enige game waar ik naar uitkeek voor de nest gen was Watchdogs. Maarja die komt nu ook pas in april volgend jaar uit. Dus misschien dat ik tegen die tijd wel weer de Xbox One (aangezien die ook pas in april hier komt) interessant vind worden. Wie weet ook wel een leuk pakket met de Xbox One. We gaan het zien in 2014
Laat ik het ze zeggen ze hebben het wat de launch games betreft beter voor elkaar. Er komen ook nog interessante titels vrij kort na de X1 launch. Ik noem Titanfall, Project Spark, Kinect sport rivals.
Ze hebben meer, maar dat is nog niet altijd beter, er komt voor de PS dan ook nog Infamous en Driveclub. Het is maar wat je zelf leuker en beter vind.
Dat zijn geen launch games. Maar lijkt hetzelfde te worden als deze generatie. Xbox meer exclusives in het begin van de console. PS meer exclusives op het einde. Wat ook logisch is. Want de grote studios van Sony hebben net nog een game gedaan. Waar die van MS al een tijdje stilzitten
Waar is Epic eigenlijk mee bezig op dit moment? behalve dan met UE ontwikkeling.. maken ze zelf deze keer geen showcase game voor de nieuwe engine?
En die ene pc game toch. Waar niemand gameplay van heeft gezien. Ik wil Gears 4 over 1.5jaar. En hopelijk zelfde feel als GoW1