Ik kan er niet bij dat de One een lastig platform gaat worden MS heeft de meest gebruikte programmeertaal en je zou juist verwachten dat het allemaal toegankelijker wordt. Misschien door de veranderingen van de laatste tijd dat het ineens wat lastiger is geworden... maar het is wel een upgrade niet een downgrade.
Mensen hebben het nog steeds niet door, als men een product maakt voor een langere termijn dan moet dat product niet PERFECT zijn. Ik kan je een voorbeeld geven, FIFA. EA kan alles erop gooien, maar dit doen ze natuurlijk niet want anders hebben ze voor volgend jaar niks. Kijk naar Call of Duty Ghosts, het is nog niet zeker of die 1080p kan op de X1.. maar stel dat die 720p is dan hebben ze voor de volgende Call of Duty weer iets (1080p). Ryse is 900p, Ryse 2 wordt 1080p.. zo werkt het eenmaal. En mensen die neogaf serieus nemen zegt al genoeg, iemand post iets daar en de rest gelooft het meteen. Ik neem aan dat die mensen op neogaf kleine kinderen zijn.
Dat vind ik niet echt relevant voor performance? Crytek is normaal gesproken een ontwikkelaar die het meeste uit de eigen engine weet te persen. Kijk maar naar Crysis 2 en 3 , zijn echt schitterene console game dus als zij een compromis in de resolutie moeten maken om de performance goed te houden is dat gewoon jammer
Ryse is inderdaad deels een 360 game en niet volledig op de Xbox One gebouwd. We gaan het allemaal gauw genoeg zien. Als die cboat gelijk heeft zouden weinig One titels 1080p kunnen doen. Toch krijgen we nu NBA2K14 in 1080p @60fps, Forza 5 en nog wat andere titels. Als hij gelijk heeft...moeten titels zoals ACIV, NFS en CoD allemaal lager dan 1080p zitten straks bij launch. We'll see.
Ryse was zeer zeker eerst een Kinect game voor 360. Was toen zo'n E3 trailer van. Er werd toen eerst gezegd dat het Kinect only was geloof ik, later berichten dat het een hybrid van Kinect en controller zou zijn en nu dus volledig controller op X1.
Ik wist nog dat ik die trailer echt super vet vond, Met in me achterhoofd dat het een grote faal zou kunnen worden. echte serieuze kinect xbox games falen in het algemeen vaak.
Vind het allemaal maar apart hoor. 360 was super easy om games voor te maken voor de devs en ineens zou MS een console hebben waar het tegenovergestelde het geval is? Raar.
Huh, hoezo heb ik dit niet mee gekregen? Dacht dat Ryses alleen voor de One ontwikkeld was/is. Idd, vreemde uitspraken weer. Ik weet niet het hoor, maar is helemaal geem serieuze Kinect game gemaakt? Alles was een experiment en hopelijk gaat Kinect 2.0 hier verandering in brengen.
Geen idee man. Het was volgens mij de E3 uit poeh....2010 zeker alweer? Weet nog hoe erg ik baalde dat we eindelijk een gloednieuwe IP kregen....Kinect! Neeeeee! Hahaa. En idd...rare dingen van die Cboat. MS wist dondersgoed hoe dev friendly de 360 was en ineens zouden ze hardware kiezen die voor problemen ging zorgen en waar vele games 1080p niet zullen halen? Nah. Tenzij ze niet hadden verwacht dat er problemen gingen komen, maar ik vind het allemaal erg vergezocht klinken.
Ik weet het ook niet. Over een kleine drie weken zullen we het allemaal weten, dan komen er genoeg verlijkingen. Wat ik wel vreemd vind is dat de Xbox One versies van de games op het moment allemaal niet geshowed worden. Of dit aan de ESRAM ligt, of misschien dat de ontwikkel tools wat achter lopen? Combinatie van beide? Zal over een jaar o.i.d. wel goed komen allemaal.