1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan er niet bij dat de One een lastig platform gaat worden 8) MS heeft de meest gebruikte programmeertaal en je zou juist verwachten dat het allemaal toegankelijker wordt. Misschien door de veranderingen van de laatste tijd dat het ineens wat lastiger is geworden... maar het is wel een upgrade niet een downgrade.
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    esram is wel nieuw voor developers. Maar ik heb geen idee of dat lastig is.
     
  3. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Mensen hebben het nog steeds niet door, als men een product maakt voor een langere termijn dan moet dat product niet PERFECT zijn.

    Ik kan je een voorbeeld geven, FIFA. EA kan alles erop gooien, maar dit doen ze natuurlijk niet want anders hebben ze voor volgend jaar niks.

    Kijk naar Call of Duty Ghosts, het is nog niet zeker of die 1080p kan op de X1.. maar stel dat die 720p is dan hebben ze voor de volgende Call of Duty weer iets (1080p).

    Ryse is 900p, Ryse 2 wordt 1080p.. zo werkt het eenmaal.

    En mensen die neogaf serieus nemen zegt al genoeg, iemand post iets daar en de rest gelooft het meteen. Ik neem aan dat die mensen op neogaf kleine kinderen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2013
  4. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin allemaal8)
     
  5. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    De vorige post van inasi69 was ook al niet van denderend niveau.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    We moeten ook niet vergeten dat Ryse eerst op de 360 zou uitkomen als een hardcore kinect game.
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    ... Whahahha.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat vind ik niet echt relevant voor performance? Crytek is normaal gesproken een ontwikkelaar die het meeste uit de eigen engine weet te persen. Kijk maar naar Crysis 2 en 3 , zijn echt schitterene console game

    dus als zij een compromis in de resolutie moeten maken om de performance goed te houden is dat gewoon jammer
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat ben ik ook wel met je eens.

    Al is het natuurlijk wel zonde dat de next-gen zo moet beginnen :eek:
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ryse is inderdaad deels een 360 game en niet volledig op de Xbox One gebouwd. We gaan het allemaal gauw genoeg zien. Als die cboat gelijk heeft zouden weinig One titels 1080p kunnen doen. Toch krijgen we nu NBA2K14 in 1080p @60fps, Forza 5 en nog wat andere titels. Als hij gelijk heeft...moeten titels zoals ACIV, NFS en CoD allemaal lager dan 1080p zitten straks bij launch. We'll see.
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dacht dat Nightbringer een grap maakten over Ryses kinect, maar dus toch?
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is waar ;)

    [yt]A6d1rUTRajg[/yt]
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ryse was zeer zeker eerst een Kinect game voor 360. Was toen zo'n E3 trailer van. Er werd toen eerst gezegd dat het Kinect only was geloof ik, later berichten dat het een hybrid van Kinect en controller zou zijn en nu dus volledig controller op X1.
     
  14. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik wist nog dat ik die trailer echt super vet vond, Met in me achterhoofd dat het een grote faal zou kunnen worden. echte serieuze kinect xbox games falen in het algemeen vaak.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vind het allemaal maar apart hoor. 360 was super easy om games voor te maken voor de devs en ineens zou MS een console hebben waar het tegenovergestelde het geval is? Raar.
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Huh, hoezo heb ik dit niet mee gekregen? Dacht dat Ryses alleen voor de One ontwikkeld was/is.


    Idd, vreemde uitspraken weer.

    Ik weet niet het hoor, maar is helemaal geem serieuze Kinect game gemaakt? Alles was een experiment en hopelijk gaat Kinect 2.0 hier verandering in brengen.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen idee man. Het was volgens mij de E3 uit poeh....2010 zeker alweer? Weet nog hoe erg ik baalde dat we eindelijk een gloednieuwe IP kregen....Kinect! Neeeeee! Hahaa. En idd...rare dingen van die Cboat. MS wist dondersgoed hoe dev friendly de 360 was en ineens zouden ze hardware kiezen die voor problemen ging zorgen en waar vele games 1080p niet zullen halen? Nah. Tenzij ze niet hadden verwacht dat er problemen gingen komen, maar ik vind het allemaal erg vergezocht klinken.
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Was 2011:

    [yt]dm-_hDRD2mk[/yt]
     
  19. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het ook niet. Over een kleine drie weken zullen we het allemaal weten, dan komen er genoeg verlijkingen.

    Wat ik wel vreemd vind is dat de Xbox One versies van de games op het moment allemaal niet geshowed worden.

    Of dit aan de ESRAM ligt, of misschien dat de ontwikkel tools wat achter lopen? Combinatie van beide?

    Zal over een jaar o.i.d. wel goed komen allemaal.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Van BF4 console versies hebben we momenteel alleen nog maar Xbox gezien. :)
     

Deel Deze Pagina