1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ga eerlijk zijn, Ik heb de net skyrim op 900p en 720p gespeeld. 720p Is veeeel waziger in vergelijking met 900P, 720P stond op High en 900P ook maar bij 900p begon me laptop te haperen. Je kunt je hier niet om draaien dat 900P gewoon beter is.
    Probeer het zelf maar.

    off course is graphics niet alles, Maar effe om het duidelijk te houden.



    En wat zou 720P dan anders maken op next gen? Misschien een beetje met licht effecten gekloot en dan zeggen dat het er beter uitziet?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja maar dat is altijd zo. Als je een betere versie speelt en dat teruggaat valt het tegen. Als je alleen 720p speelt weet je niet beter. Zelfde met de 360. Speel je een game op high op de PC en ga je dan terug naar de 360 dan denk je bah wat is dit lelijk. Speel je alleen op de 360 dan zie je dat niet.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben ook echt alles behalve blij met 720p hoor, doe dan 900p. Die Arthur Gies blijft zeggen dat het ermee te maken heeft dat de tools nog niet 100% 'matured' zijn, zodra dat is gebeurd zal alles beter worden. Het klinkt vind ik steeds meer dat beide consoles alles behalve ready waren.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar zoiets heeft ook tijd nodig, het werken met de nieuwe hardware. Hoelang zouden devs nu bezig zijn met beide consoles? Daarnaast verwachten we misschien ook veels te veel nu. Ik ga me sowieso wel vermaken met de games, maar ik verwacht dat in de toekomst alle games wel 1080p zijn. Al ben ik erg benieuwd naar het verschil tussen m'n pc en straks de next-gen, aangezien ik veel op m'n tv speel via m'n pc.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het zou zo mooi zijn als die Arthur Gies gewoon de boel expres aan het trollen zou zijn om neoGAF eerst helemaal blij te krijgen en dan...bam.



    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn de embargos van de PS4 en One gewoon niet verschillend omdat er een een week eerder komt? :+
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Alles Arthur Gies. Is die nou aan het trollen of wat?
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Beetje trieste opmerking
    Zou een goede verklaring zijn.

    Zal het niet ook zo zijn dat de next gen versies van games gewoon tegelijk in de winkel liggen met de current gen versie dus ook al zijn de consoles zelf nog niet te krijgen. Meen iig zoiets wel over Ghosts gelezen te hebben
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat ik zo gelezen heb is dat de games gemiddeld 3 dagen eerder in de winkel liggen. :)
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Bij Ghosts zou het dus om een paar weken gaan. Al hebben reviewers zonder console daar natuurlijk vrij weinig aan :+
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Gaat het hierbij niet voornamelijk om de exclusives? De meeste multiplats komen immers toch op alle platformen uit, dus ik zou die sowieso niet helemaal geoptimaliseerd voor de next-gen verwachten. Al blijkt BF4 dat wel te zijn voor de One vanwege DX11?
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Klopt. Een Engelse webshop (Game) zal de next gen versie van cod ook gewoon op 5 november versturen
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee dude verre van triest. NeoGAF is pas echt triest. Hun houding is echt ongelooflijk triest en alles wat negatief is, is meteen iets wat met Xbox te maken heeft. Die kids daar genieten wanneer een insider weer met iets komt wat kut voor Xbox zou zijn. Triest dat ik het mooi zou vinden als die lui een keer echt op hun bek gaan?

    Dan maar triest. :thumbs:

    Begrijp me niet verkeerd he. Voor de normale PS4 fans die niet zo achterlijk lopen te doen zou ik het kut nieuws vinden als Sony echt iets te verbergen heeft. Het zou me niets verbazen, zou niet de eerste keer zijn ook. Worden echt wel goede punten gemaakt in die tweets en lappen tekst.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mooi vermaak is dit. Tov 2005 zit iedereen nog veel meer bovenop alle media-uitingen zoals Twitter, Facebook, interviews en gelekte documenten. Daarnaast is de industrie nu zoveel groter dat echt elke pixel onderhand wel ergens onder een vergrootglas ligt.

    Ik vermaak mij er wel mee. Maar besef mezelf maar al te goed dat:

    a) 98% van de gamers deze discussie totaal niet meekrijgt. (Ik moest gisteren iemand in de trein met een 360 vertellen dat er qua hardware verschil zit tussen de ps4 en de x1. )

    b) deze discussie eigenlijk uberhaupt niet 'echt' belangrijk is. Vanochtend toffe ochtend gehad op de sportschool, straks weer lekker eten, leuke dingen doen met mijn vriendin en lekker even een filmpje kijken. Een paar duizend pixels meer of minder hebben daar bijzonder weinig invloed op.
     
  15. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Haha vind het ook wel mooi idd. Zit me wel steeds te bedenken hoe het nou ging met de release van current gen. :p
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Voor mij werd het sowieso de 360 vanwege de simpele reden dat de ps3 was uitgesteld. Ik heb zelf mij er toen verder echt nauwelijks in verdiept. Ik wilde gewoon zsm next gen! Dat gaat trouwens echt voor meer mensen gelden. Ook die jongen die ik gisteren sprak in de trein: ow als de ps4 zoveel eerder komt en goedkoper is, dan weet ik al wat ik ga kiezen. MS gaat in Nederland echt ontzettend veel markt verliezen ben ik bang.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind de onduidelijkheid wel kut.

    En dan niet alleen over hoe de games er uit gaan zien, maar vooral ook of alle features waar ze ons mee lekker hebben lopen maken wel direct beschikbaar zijn

    want als dat niet zo is dan weet je nooit hoe lang het gaat duren voordat het wel zo is..

    Je weet nu eigenlijk nog steeds niet precies wat het apparaat wat je ge-preordered hebt kan, welke je ook ge-preorderd hebt
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Uiteindelijk gaat het hem toch echt om de games. Als je Mario wil spelen dan moet je toch echt een Wii-U halen en voor Halo toch echt een Xbox One. Dan doen die extra pixels er niet toe omdat je hem toch niet ergens anders kunt spelen.

    Het feit dat je tegenwoordig alles ''makkelijk'' kunt updaten is voor veel devs ook een reden om alles minder compleet af te leveren. Vroeger kocht je een game en dat was het, in de loop van de tijd kreeg je expansion packs en uiteindelijk DLC. (zie Halo 2 met de maps) Tegenwoordig is misschien meer de gedachte, dat doen we later wel...
     
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Er mag dan veel meer coverage zijn, je kunt nergens vanuit gaan. De echte feiten komen pas naar buiten zodra die apparaten gereleased zijn en tech sites die dingen in handen krijgen.

    Op het moment zit het commentaar vol met fanboys, mensen die maar wat beweren en natuurlijk MS en Sony zelf die hun marketing afdelingen vollop hebben draaien, om ieder negatief nieuws de grond in te drukken door feiten te verdraaien.

    Uiteindelijk is het enigste nieuws wat we kunnen vertrouwen onafhankelijke reviews en die ontbreken zolang de apparaten niet voor de massa verkrijgbaar zijn. Op het moment zijn de consoles alleen op uitnodiging van de producenten te bezichtigen.
     

Deel Deze Pagina