Damn, gasten hier zijn echt dom en ongeinformeerd

. Het klopt dat de PS3 in theorie krachtiger was, maar door de architectuur was het een lastige console om voor te programmeren.
Nu is het andersom, de Xbone heeft een lastige architectuur + hij is nog minder krachtig dan de PS4.
De verschillen zullen juist de komende generatie veel groter zijn dan nu met PS3/360 het geval was. Het is bijna geen enkele keer voorgekomen dat een game zoals call of duty 720p was op de 360 en 480p op de Ps3 was ofzo.
Nu je met Call of Duty Ghosts 125% ( jaja! ) meer pixels op je scherm hebt dan bij de Xbone is al een enorm verschil.
Ik heb ook nooit gezegd dat de Xbone geen 1080p aankan, aangezien de 360 ook gewoon 1080p aankan. Maar niet met alle toeters en bellen. Daarom zie je dat Ryse geen 1080p is, KI niet ( en die particle effects komop dat vereist echt niet zoveel power ), en Call of Duty en BF4 ook niet. Fifa en NBA zijn toch niet echt de meest grafisch intense games.
Maargoed ik hou wel op met logisch redeneren, aangezien er volgens mij alleen maar Xbox fanboys in dit topic komen.Klik om te vergroten...