1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Idd ik hou deze ook in de gaten, het gedeelte van dat je op de pc op dit moment niet fijn vanaf de bank kan spelen weerhoud mij er momenteel van om op mijn pc/iMac te gamen. Met de Steam "console" zou dat wel eens heel anders kunnen gaan, daarom zie ik dit ook wel een beetje als een concurrent van de PS4 en Xbox One dit in tegenstelling tot die Android consoles die hier eerder gepost werden. Ben benieuwd, daarnaast schijnt het dat je gewoon je Xbox 360 controller op de Steam console kan aansluiten dus je hoeft die controller dan niet eens te gebruiken. Qua specs zit het ook wel goed (op dit moment dan). :)
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Killzone Shadow Fall - Ultra High Bitrate MP Footage

    http://www.killzone.com/kz3/en_US/blog/news/2013-11-04_new-hq-footage.html

    Even downloaden en op mijn Sony Bravia checken

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2013
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik vind het maar een overbodig luxe hebbedingetje.
    Het voegt niets toe.
    Mijn pc staat aangesloten op mijn tv en de mogelijkheden zijn onbeperkt.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat heb ik dus ook, zeker voor die prijs.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    SteamOS ondersteunt toch ook geen DirectX? Dus voor veel games zul je toch als nog Windows moeten installeren? Controller lijkt mij ook niet wat maar ga er toch van uit dat de PS3/4 of 360/X1 controller er ook gewoon op aangesloten kan worden?
     
  6. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Laatst bewerkt: 4 nov 2013
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
  8. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Maar wat voegt de Xbox of PS dan toe ten opzichte van de pc?

    De exclusives, het (betaalde) online gedeelte, Kinect?

    Dit alles zou ook heel goed op de console van Valve kunnen komen denk maar aan Valve's eigen games, stel dat ze HL3 exclusive voor de console zouden maken (wat ze niet snel zouden doen hoor ;)) dat zou echt een system-seller zijn. Immers had eerder ook niemand verwacht dat MS met een console zo groot zou worden. Daarnaast zijn de PS en Xbox ook steeds meer veredelde pc's, de Xbox One heeft notabene dezelfde kernel als Windows 8.

    Als Valve een aantrekkelijk prijs en toffe game ervaring weet neer te zetten dan zie ik dit wel een succes worden.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Probleem is echter dat het een console is, vraag me af of console gebruikers hierop zitten te wachten en hetzelfde geldt voor pc gamers. Het kan super uitpakken of juist het tegenovergestelde.

    Anyway, het is niks voor mij :).
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Kan mij herinneren dat mensen dit zelfde dachten over Microsoft met de Xbox. Wie wil dat nou een console van Microsoft we hadden toch Sega, Nintendo en later Sony waarom dan nog een console erbij? Nu zoveel jaar later is Xbox niet meer weg te denken. :) Ach ja we zien het wel, volgend jaar word sowieso een belangrijk jaar voor alle partijen.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat geldt niet voor elk huishouden. De gamepc van mijn zoon staat twee verdiepingen hoger en die van mijn vriendin heeft geen dikke kaart. Daarnaast zit ze daar zelf vaak op.

    Verder wil ik helemaal geen extra pc in huis voor office, internet, spotify etc. Maar een gamepconsole zie ik vanwege de voordelen van pc gamen wel zitten. Met mij echt wel meer, dat weet ik zeker.

    @ Delphiki: volgens mij veroudert de gaminghardware een stuk minder snel dan vroeger.
     
  13. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Dan volg je dit topic nog niet lang genoeg, want toen mensen van hier naar gamescom gingen was er iemand die zij dat de triggers stroef waren, en een artikel zij precies het zelfde.

    IMO ik vond die simpele triggers van de x360 controller perfect.
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Die gasten van GK op Steven/Skate na neem ik al jaren niet meer serieus.
    Inhoudelijk gaat het vaak nergens over.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2013
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Gelukkig zijn die kritiekpuntjes van Skate, heb jij er ook nog wat aan :+

    Maar voor mensen die het niet willen kijken. Hij geeft dus oa. aan dat er een duidelijk zichtbaar verschil tussen de PS4 en X1 versie zit
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat was ook wel te verwachten met die resolutie, erg jammer dat de One versie niet fullhd is.
     
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Komt allemaal goed! :)
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  19. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ps4 heeft zoveel rotzooi, niet normaal. Almdie indie leuk ook. Daar zitten maar heel weinig mensen op te wachten
     
  20. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Er zitten een hoop toffe indies tussen hoor :) Maar idd ook wel wat rotzooi.

    Maar nog steeds meerderheid is tof!

    bij de xbox one zit ook IMO rotzooi: plants vs zombies? Really? een smartphone game?
    peggle?
    lococycle meh.


    xbox one heeft net zoals de ps4 z'n rotte appels :)



    En hotline miami 2.... Daar zitten denk ik wel een hoop mensen op tewachten incl mij.
     

Deel Deze Pagina