is voor mij altijd de issue geweest zo'n controller om geen PS te kopen , kreeg altijd het gevoel of ik reuma had na het spelen DS4 schijnt een stuk beter te zijn en op de Xbox controller te lijken..
Ik vind tot nu toe de Xbox S controller de fijnste controller. Ja de D-pad is ruk en voor fighting games is hij totaal niet geschikt. Maar voor FPS en andere actie games vind ik het een ideale controller dus ik hoop ook echt dat qua ergonomie de DS4 daar meer op lijkt, ondanks dat de sticks nog steeds laag en op 1 lijn zitten de DS3 was voor mij afzien om lang mee te spelen, kreeg er echt kramp van in mn handen. En als ik mn handen hoger op de controller doe raken mn trigger vingers elkaar steeds
Skate geeft wel goeie argumenten hoor. Die Dennis, die is ongeloofwaardig,inhoudsloos en met alles eens. Skate en Boris zijn nog steeds de 2 beste kings. pffff die triggers waren horrible! Voor de rest was het wel een goeie controller, goeie grip. De eerste x360 controller die witte vond ik de fijnste controller ooit, darna de slim controller.
Dat bedoel ik dus niet, hij heeft de naam al fout gespeld. Daarom dat ik dus was gestopt met lezen. Ik heb sowieso niks met de COD series(ook nooit gehad) maar Titanfall ziet er op zich wel heel interessant uit, het heeft een beetje de Unreal Tournament gameplay + mechs. Dat soort gameplay zoek ik nou de laatste tijd in FPS games. voor mij zeker wel een mustbuy.
Het is qua movement wel een beetje anders dan COD met double jumps en wallruns en zo wat dat betreft is het wel wat a la UT waar movement ook heel snel en vaak verticaal was Maar in basis is het natuurlijk gewoon CoD met mechs
Heb je wel de gameplay gezien van Titanfall? Double Jump, het hele spel voelt toch wat sneller aan van wat ik gezien heb, dodge jumping, wall jumping, en de setting van de game zelf. Maar je ziet natuurlijk ook wel wat COD dingen terug in Titanfall.
Tja skate bracht het redelijk wat de bumpers betreft maar daarna begon hij over de locatie van de d-pad en thumbsticks te praten dat hij het maar vreemd vond... Dat is erg vreemd idd want aan de xbox kant is dat al jaaaaaren hetzelfde dus daar was de beste man mij weer kwijt. Ik vond de controller op de gamescom werkelijk formidabel aanvoelen. vooral bij FM5 vanwege de kracht en rumble achter de triggers. Voor de rest zelfde gevoel bij de x360 controller die nagenoeg perfect was imo.
Zo zeg, verkoopcijfers van Ghosts in NL van afgelopen nacht en tot vanmiddag waren echt bedroevend zeg. Verwachting was al dat de game niet gigantisch zou gaan verkopen als vroeger, maar vooralsnog is dit wel een dip zeg. Zal natuurlijk weer miljoenen opleveren anyway. Assassin's Creed IV en Battlefield 4 zijn ook al matig verkocht overall gezien. Toch benieuwd hoeveel procent hierdoor komt door next-gen.
Denk een heel groot deel wacht met het aankopen van games. Ze wachten gewoon op de X1/PS4, logisch ook.