1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Wat maakt het uit wanneer die uit komt in Nederland als je hem kunt importeren?
    Niet optimaal maar ook zeker geen deal breaker.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2013
  2. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gaf maar 1 voorbeeld en ook ik importeer hem.
    Goeie klanten support(dus eerlijk zijn) is wel minimale wat je mag verwachten .
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2013
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    dubbelpost
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2013
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee liep ook voor geen meter. Hitdetecie was en textures uit het C64 tijdperk. Was wel duidelijk dat de CurrentGen consoles dit niet meer aan konden. BF ga ik zeker halen, maar niet dan wel NextGen.

    Nee niet daarom. PS4 is krachtiger, dev kiezen het als hun voorkeur console om games voor te ontwikkelen en het feit dat de X1 hier pas over een half jaar uit komt zijn de voornaamste redenen. Zijn nog zat andere kleinere puntjes. Heb lang getwijfeld, maar kan eigenlijk geen enkel voordeel meer vinden waarom ik voor de X1 als main console zou gaan.

    Hoorde/las trouwens dat als je de X1 importeerd je er geen Nederlandse CC aan kunt hangen....
     
  5. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    \o/

    Zal waarschijnlijk toch een Xbox One halen. PS4 heeft tot heden toch niet echt games die ik wil gaan spelen.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]

    Over dat CC verhaal, tegenwoordig ondersteund de Xbox (360 en One) gewoon Paypal, dat heb ik veel liever dan CC.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In totaal 2x gehacked geweest en dat was 2x PayPal dus gebruik ik dat het liefst zo min mogelijk. Als ik het gebruik verwijder ik mij CC ook daarna direct weer. En waarom zou je omslachtig gaan werken als je een CC hebt?

    En is dat plaatje voor mij?
     
  8. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Interessant interview met de developer van Call of Duty:

    Microsoft heeft developers verboden te spreken over de prestaties van de Xbox.

    http://metro.co.uk/2013/11/05/call-...-that-were-not-allowed-to-talk-about-4173810/



     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik wilde hem net posten. Erg apart om te lezen.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kennelijk voel je je wel aangesproken door het plaatje, maar nee het is niet voor jouw. Zag het plaatje op twitter en kon er wel om lachen en het paste perfect in deze discussie.

    En tsja, mijn paypal is nog nooit gehackt en heb er nog nooit problemen mee gehad. Daarnaast duurt het altijd even voordat het geld van m'n rekening wordt gehaald als ik met m'n CC betaal, dus dan betaal ik liever met m'n paypal.

    Dat hele MS verhaal klinkt alsof ze het gewoon niet willen vertellen en dat ze hoopten dat het niet zou ''uitlekken'', al lukt dat tegenwoordig natuurlijk nooit meer en kan het alleen maar backfire-en.
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hoezo? Je kan toch nu op je 360 je CC koppelen. Je neemt je gamertag mee en dus al die gegevens ook.
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Vind het maar vreemd, wat te verbergen? is het nog erger?
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vind het verbergen maar wat zwak, het is natuurlijk de waarheid die je niet wilt horen maar als je er achterkomt zodra je de game in de console doet is nog veel kutter.

    Als het echt allemaal zo kut is, zorg ervoor dat het dan beter wordt... i.p.v. het in de doofpot te stoppen.
     
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Tja maar het is ook een verschrikkelijke game? waarom zou je het dan verbergen toch? Tenzij het gewoon een draak van een spel is geworden.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach, iedereen had verwacht dat CoD:Ghost wel 1080p ging worden. CoD boeit mij dan niet zoveel, maar ik denk dat genoeg mensen het liefst die game op z'n ''mooist'' willen spelen. Al ziet die game er sowieso kut uit ten opzichte van Killzone.
     
  16. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    De review van de Xbox One versie van CoD en vergelijkingen en dergelijke zitten ook onder embargo tot de launch dag van MS. Zelfs de embargo zit onder embargo.

    [​IMG]
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Niet direct aangesproken, maar omdat het direct erna gepost wordt vroeg ik het even. Voor mij is het een welmoverwogen beslissing geweest om over te stappen. Ook 1 die ik niet in een dag gemaakt heb, maar weken over getwijfeld heb. En als ik zojuist dat stukje over CoD lees bevestigd dat mijn keuze.

    Dat is wat ik gelezen had. Stond bij dat ze op die manier importeren wilde voorkomen. Mij leek het ook dat je je account kunt importeren, maar aan de andere kant is het ook eenvoudig om de CC gegevens te verwijderen zodra je de account over zet.

    Ik probeer nu het artikel terug te vinden op internet.
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    True, ach het is gewoon afwachten maar dit soort games moet MS niet eens de moeite voor doen om dit geheim te houden.

    PS nice die avatar! leuk die aftelling:thumbs:
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het gaat toch om het feit dat je iets proberen te verbergen? De game maakt niet veel uit daar heb je gelijk in, maar het lijkt mij of ze het feit willen verbergen dat ze achter lopen op de PS4?
     
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Jep, het zou zomaar kunnen.
    Volgens Neogaf (jaja ik weet het) komt er nog wel behoorlijk wat groots aan (negatief)
    Maar denk dat het wel zal meevallen.
     

Deel Deze Pagina