1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik kan het ook niet oneens zijn met hem. Raakt een paar goede punten en ook irritaties die ik ook heb met de One.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hij begrijpt alleen dat uur ding niet helemaal. Als je bij iemand speelt checkt dat ding gewoon elk uur toch? Ipv max een uur..of heb ik dat fout
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    goed punt, volgens mij klopt dat idd niet en is het een check elk uur. Nog steeds onzin natuurlijk verder.
     
  4. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt dat je tot maximaal een uur hebt om je 'online' te fixen. Anders ben je de sjaak. En dat klopt gewoon.
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Lijkt mij erg vreemd.. Kan je helemaal niet op vakantie? :banghead:
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Natuurlijk wel, hoezo niet dan?
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    [Tyspolir;4905334]Hij bedoelt dat je tot maximaal een uur hebt om je 'online' te fixen. Anders ben je de sjaak. En dat klopt gewoon.
     
  8. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk wel? Maar dat heeft er toch niets mee te maken..
     
  9. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Het komt er aan het eind van het liedje toch gewoon op neer dat je hem ook offline kan spelen? Zie even door de bomen het bos niet meer met al die regeltjes die MS opstelt. Niet dat dit mijn beslissing zou beïnvloeden want ik zet mn pijlen op de PS4.
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Wat ik begrepen heb werkt als volgt; Thuis elke 24 uur een online check.
    Neem jij de One mee ergens anders heen dan is het elk uur een online check. En wat onzeker voor mij is, geld deze online check ook als je je profile download op de One van een maat? Aangezien rechten aan het profile gelinked zijn. Het zou best kunnen dat ie ook dan elk uur een check doet.
     
  11. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij klopt dit niet helemaal. Als jij je eigen XB1 mee neemt, dan blijft het gewoon een 24uurs check. Dus stel je gaat op vakantie, dan kan ie 24uur offline zijn, voordat er connectie nodig is.
    Als het om je profiel gaat, wat je even op andere console gebruikt, dan is die check elk uur. Ze willen blijkbaar niet dat je jouw profiel aan een ander geeft en dat diegene dan vrij makkelijk gratis kan gamen, door gewoon maar 1x per dag online te gaan. Doordat ze dit verlagen na 1 uur, zal dit gewoon niet te doen zijn, om met 2 man, 1 profile op 2 consoles te nemen.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2013
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Je hebt gelijk
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Toch ben ik wel benieuwd hoe ze deze shit allemaal in Europa proberen te verkopen, ik heb het gevoel dat (en in dit geval gelukkig maar) onze eigen Neelie Kroes hier wel een stokje voor gaat steken. Daarnaast heeft MS in Europa al niet zo'n beste naam, alleen jammer dat het ditmaal de Xbox brand is die het zwaar te verduren gaat krijgen vrees ik. En mocht het misschien hier in de EU helemaal niet gaan verkopen door al die beperkingen dan zou het zelfs wel eens de ondergang van Xbox kunnen zijn, dat zou ik dan wel weer jammer vinden maar ze maken het wel een beetje erg makkelijk of anders gezegd moeilijk voor hun zelf.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is Neelie Kroes diegene die Internet Explorer als koppelverkoop beschouwde. Kunnen we dr niet mailen over due gare camera
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Ik heb haar deze vraag afgelopen vrijdag getwitterd. Ben benieuwd of ze ner nog op gaat reageren.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Neelie Kroes is idd de gene die MS niet echt een fijn bedrijf vind maar in dit geval (Xbox One) heeft ze mijn stem in ieder geval wel.

    Nice ben benieuwd! :thumbs: Ik denk alleen dat ze er nu niet veel aan kan veranderen pas als MS van plan is de Xbox One naar Europa te brengen. Op dit moment kunnen ze natuurlijk weinig met de eisen die MS op wil gaan leggen aan de consument. Maar weet wel bijna zeker dat dit nog een staartje gaat krijgen vooral in Europa.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2013
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Naast de camera is het ook de drm waar van ik vermoed dat het niet mag. Het Europese Hof heeft besloten dat je digitale producten vrij mag verkopen. Daarnaast is het verkopen aan winkels nu ook behoorlijk beperkt omdat ze mee moeten doen met het programma van MS, daar heb ik ook mijn twijfels over.
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Moet jij eens kijken hoe snel ze deze shit terug gedraait hebben als de verkopen tegen vallen.:thumbs:

    Top man!:thumbs: Ben benieuwd of ze reageert (zal natuurlijk wel eerst effe wat onderzoek moeten doen) maar lijkt mij dat alleen het feit dat je games nu dus in principe huurt ipv koopt en niet zelf kunt verkopen aan wie jij wilt dat dat een rode vlag is voor haar.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    MS gaat straks beargumenteren dat we games niet kopen, dus niet ons eigendom zijn en ze dus kunnen doen wat ze willen
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt ik denk zelfs als MS de Xbox One niet in hun denkwijze mag verkopen in de EU dat MS die hele Kinect los moet koppelen en het ook niet als voeding verkocht mag worden. Daarnaast betwijfel ik ook of dat 1x in de 24u online wel mag in de VS zal het zeker mogen maar hier in de EU weet ik het zo net nog niet... :+ Ik denk zelf dat voor de launch van de Xbox One er wel een reactie gaat komen van het Europese hof.
     

Deel Deze Pagina