Een schade model vervormd je model en brengt textures aan op een extra laag shaders (Zoals ook met die krassen wat ik vertelde). Er wordt aan het model dus niks toegevoegd. Het vervormen van een model is goed te doen binnen je 3d programma en kost bijna geen resources. Het is alleen erg lastig en kost veel tijd om accuraat te doen. (Weet ik uit ervaring) Het enige wat wel impact heeft op de performance is het gebruik van particles (fonken, snippers metaal, rook etc.) bij een crash. Op het moment dat moet kiezen tussen Grid 2 achtige schade voor 500 auto's, of een verbeterde banden model moet je gewoon prioriteiten stellen.
Jij bent van die zeik mensen die zo graag schademodel wil zien, snap ik als je niet kan rijden. Ga lekker Burnout spelen en laat mensen lekker Forza 5 spelen met sim-gameplay en mooie grahpics, niet haten!
Hij moet ook al binnen 9 dagen in de winkel liggen (nou'ja Amerika dan) Niet meer dan logisch dat we steeds meer van dit soort afbeeldingen zien.
Al eens een echte race gezien?? Daar rijden ze inderdaad ook allemaal heel netjes achtereen, en geven ze nog net geen richting aan als ze willen inhalen... Forza en sim-gameplay Het simuleert het gedrag van wagens op asfalt wel aardig, maar voor de rest simuleert het spel weinig tot niks!
hahahah the hell XDDD Heb me ghosts pre-order al verwijdert. AC black fag via accept giro, Effe checke of het wat is, zoniet stuur ik em weer terug