1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat zal het zijn, ze zijn van IDtech2 naar 3 gegaan

    duidelijk nieuwe engine
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nee is niet nieuw, hebben ze zelf gezegd.
     
  3. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    hahahahahah black flag bedoel ik offcourse, zou wel vreemd zijn als het om een black fag ging XDDDDD
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Een verhaaltje van de Below devs:

    http://www.igameresponsibly.com/2013/11/06/xbox-one-dev-capy-games-esram-bottlenecks/
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Op zich zou het volgens mij uberhaupt niet zo'n enorm verschil maken. De PS3 heeft misschien iets snellere main memory in de vorm van GDDR5, maar Microsoft heeft gewoon gekozen voor een extra laag in de memory hierarchy in de vorm van een static ram, die sowieso altijd sneller zijn dan DR. Ik denk inderdaad dat de verschillen daar dus nihil zullen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Komt ook vast naar de One toe.

     
  7. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Stap in de goede richting, Ziggo en UPC zullen wel moeten volgen.


    Sent from beyond.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    http://www.polygon.com/2013/11/6/50...-4-development-was-nightmarish-on-current-gen

    Opvallend iets:

    http://www.vg247.com/2013/11/06/xbo...your-console-mid-session-says-microsoft-exec/

    Het zo niet zo vervelend zijn als hij de game gewoon ''freezed'' en ik dan direct verder kan gaan, anders is het niet zo mooi.
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Lekker veel Gametrailers stuff dus. Cool. :)
     
  12. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Fallout 4!!!!!!!!!!



    [​IMG]
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Komt UPC ook beschikbaar? Kpn is namelijk niet mijn provider. ^"
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Geen idee, maar dat denk ik wel. 1 van de redenen die ze gaven voor de XO delay was tv deals. (Nou kan je erover discussiëren of dat de reden is, of gewoon een excuus om extra in te zetten op de US.) Dus ik denk dat ze wel bezig zijn met alle grote providers in NL.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Ja lekker slap gelul van Ubisoft. Tuurlijk was next-gen makkelijk want dat is gewoon een opgepoetste port van current gen :+

    En wat de stabiliteit van Azure betreft zou ik me geen zorgen maken. Dat zit wel snor, wij hebben daar nog nooit problemen mee gehad (Amazon en Heroku wel af en toe)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat een vreemde manier om te reageren op een bericht. Mij kan het geen ruk schelen wat GK zegt, want ik geef sowieso niets om GK. Daarnaast heb ik beide controllers zelf uitgetest. Moet ik dan serieus elke keer gaan zeggen...''voor MIJ maakt het niet uit wat Skate zegt, want mijn ervaring met de controllers is volledig anders''? Moet ik nou altijd in ' IMO' termen gaan praten?

    Ik zet soms user berichten neer idd en het is aan de mensen om ermee te doen wat ze willen. Dus ik weet niet helemaal waar jij heen wilt nu. Tuurlijk kan ik begrijpen dat door die PS+ dingen en vooral de marketing van PS4 in de begin maanden van dit jaar mensen steeds meer denken om eerst aan PS4 te beginnen. Ook omdat hij gewoon te krijgen is in Nederland en ook de berichten tot nu toe dat het qua performance en graphics hoger is, omdat het MS kamp duidelijk met problemen zit nog.

    Een launch lineup is tot zoverre persoonlijk vind ik hoor. Knack en Killzone als echte retail exclusives tegen Dead Rising 3, Ryse(moet zich nog bewijzen,dat wel), Forza 5 en Killer Instinct. Kom op man dat zijn echte namen. Call it prejudice, maar in Knack zie ik niets en denk ook niet dat hij super zal verkopen. Killzone is veelbelovend. Ik weet ook vrijwel zeker als de rollen waren omgekeerd, dus MS de mindere lineup en Sony juist die grote namen...dat je alle Sony fans het keihard van de daken zou horen schreeuwen. :D
     
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ookal vind ik de line up niet minder dan die van Ms, bestaat een console niet enkel uit een line up, over 3 maanden komt de volgende topper en paar maanden later weer.

    Mensen kijken niet alleen naar de line up van een console.
    Nu zeg ik niet dat Sony de beste games heeft (naar mijn mening wel) maar dit is uiteraard voor iedereen verschillend.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Tja, beter dan niets toch?
    De legende blijft leven zolang er over gesproken wordt, zal vast bij de volgende E3 nieuwe beelden komen.
     

Deel Deze Pagina