1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar BF4 is 900p op PS4. Het verschil tussen 720 en 900 zal vast vrij klein zijn, maar toch.
     
  2. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Hahahaha! Nu wil ik Dead Rising 3 ook halen... pfff

    BF4
    Ryse
    Forza 5
    FIFA 14 Gratis
    Dead Rising 3 zit ik nog te twijfelen....
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  4. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach pff game komt nog lang niet uit en het is in alpha fase.. kom op hey. In alpha fase kan je nog helemaal niets zeggen. Dat is echt wel dik voor optimalisatie's enz. Ik maak me niet druk.

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Wat dus? Dat is toch wel een belangrijk onderwerp voor dit topic?
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn dat is oud. :p
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Eerste Kinect toepassing die ik zie die ik ook daadwerkelijk zou gaan gebruiken:thumbs:

    PS4 versie is dan ook nog in alpha ;) Dus lijkt er wel weer op dat het voor de PS4 gewoon makkelijker is al kan het uiteraard met de X1 versie ook nog helemaal goed komen
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    1 of andere dude die de pre alpha gespeeld schijnt te hebben, lekker belangrijk :+
     
  11. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kunt wel zeggen dat het een Alpha is maar de multplatform blijkt bijna allemaal in lage resolutie geport te worden naar de One.

    Lees echt alleen maar negatieve dingen vandaag.-)


    Edit
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Next-gen codes redeemen.

    Eat that PS ;)
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wat is dit nu weer voor een totale BS. Het verschil tussen 30 fps en 60 fps is een verschil van dag en nacht. Degene die dit hebben gezien weten wat ik bedoel. Pure damage control wat mij betreft. De meeste gamers spelen een game liever op 30 fps? Ik zeg: kom maar op met dat onderzoek en presenteer een mening vooral niet als een fact.

    Meer XOne damage control:

    "It's less to do with specs and more to do with what you do with those specs"

    Wat een wc-tegeltjes wijsheid zeg. Dit hele argument geldt natuurlijk voor alle consoles, dus om hiermee nu de hele boel goed te praten. Sliding hill Microsoft and you know it.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Serieus? Ik had deze video niet gezien.

    Ja maar dat maakt niet echt uit. Als we nu ook al mindere dingen over de X1 versie van Destiny gaan horen, wederom over resolutie...das niet zo mooi. Beter is dit gewoon echt iets wat te fixen is, dan is het niet erg. Zo niet..dan is het eigenlijk gewoon kwalijk dat ze je er sowieso 100 euro meer voor laten betalen. Het was juist zo'n pluspunt aan 360 dat multiplats echt 9 van de 10 keer beter/mooier waren dan PS3.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    In Juni tijdens de E3 had die ook zo video volgens mij. Maar nog steeds handig daar niet van. :)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    30 en 60fps..holy shit dat verschil is heel erg merkbaar idd. Het is fantastisch dat BF4 60fps is. Het is erg jammer om al deze shit allemaal te lezen. Zeker voor mensen met big screens, die gaan de resolutie verschillen echt wel merken en ik ben daar eentje van en ik baal van zulke shit. Je gaat straks 500 euro betalen, 100 meer dan de PS4 en dan verwacht je gewoon iets wat vrijwel gelijk is of eigenlijk zelfs beter....tja.

    Als ze dit over een tijdje hebben opgelost, dan hoor je mij er niet meer over. Maar please laten ze niet met lulkoek komen van dat ze het aan de developers overlaten wat de beste resolutie is. Misschien voor sommige games maar niet current gen games zoals CoD en ik ben bang NFS en AC4 ook. Hebben we dit gekut nog steeds over een jaar...nou fuck dat hoor.
     
  17. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    60Fps oogt echt 10x fijner veel smoother en sneller. Waarom denk je anders dat CoD anders zo populair is geworden.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Vanwege de gameplay vooral.
     
  19. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    omdat het een shooter is waar je makkelijk instapt en die praktisch geen learning curve heeft? De gemiddelde CoD player heeft echt geen idee van FPS of iets dergelijks.
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5

Deel Deze Pagina