Oh geloof me die staat echt wel op hun radar, MS wordt in Europa heel nauw gevolgd. Dat is al jaren zo en zal denk ik niet snel veranderen omdat ze zich vaak nog steeds niet aan bepaalde regels houden hier. Soms vind ik die regels ook wat overdreven maar ja in het op zicht van Xbox One ben ik benieuwd wat eraan gedaan kan worden. Edit: toch vind ik het jammer dat we het over dit onderwerp moeten hebben, inplaats van vol verwachting op de next gen "gaming" (dus geen tv, Kinect meuk) wachten. Maar helaas heeft MS dit wel zelf gedaan.
Dat sharen en streamen op de PS4 is een keuze die je krijgt. Dat zijn geen functies die je hoeft te gebruiken, in tegenstelling tot de Kinect die aangesloten moet zijn. Vind ik toch wel een verschil.
hard om gelachen. Maar hij is wel spot on, waar is de tijd dat een console nog bedoeld was om gewoon mee te gamen. can'tsole
Precies, nu kan je gewoon 11 jaar na release de Gamecube aansluiten, Starfox Adventures erin, en gaan. Over 11 jaar, Xbox One aansluiten, om erachter te komen dat Microsoft de stekker uit de servers heeft getrokken.
jezus, Die boris is ook een skellete kop geworden XD 90% van de gamers speelt fifa en call of doey, Zegt boris. Ik geloof er niks van.
hmmmm, ik kan het wel hebben hoor. maar ik zou het prettiger vinden als hij het op zijn minst doet alsof hij het meent. Want dit is egt overduidelijk NEP!