1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De game ziet er prima uit, ik ga genieten van die game :). Weten we al wat voor reso die game heeft op de One?
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Need for Speed Rivals dus gewoon 1080p en 30fps op beide X1 en PS4 las ik net. Gisteren bekend gemaakt, maar dat heb ik dan gemist. Nice.

    Over AC4 gesproken. Heb net Rev3games review gezien, en ze klagen over dat de opdrachten vrij gauw repetitief worden als minpunt en als pluspunt dat er veel opdrachten zijn. Heel raar.....en dan ook 4 out of 5 stars....ok. Ik moet denk ik niet eens gaan beginnen aan AC4, er moet zoveel aan die combat en gewoon missie structuur veranderen wil ik me nog gaan bemoeien met AC.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  3. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    IW wordt afgemaakt

    [​IMG]


    en dan dit nog,

    [​IMG]


    bye bye ghost
    down the drain.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Dat zie je bij elke dev, de zeikerds zie je altijd wel bij de sociale media.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    klopt, heb je ook bij elke Xbox post, beetje triest want je schiet er weinig mee op.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik zie het probleem niet echt zo bij dat CoD filmpje. Als je al een hele generatie lang je engine en animaties niet update krijg je dit. Slecht ja, maar dat is die hele game al. Even voor de grap het einde bekeken op YT, nog slechter. :lol:
     
  7. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    met andere woorden, het is een Fiasco ;)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoor van een maat dat de campaign verrassend goed is. Ik kan daar maar een ding op zeggen en dat is...yeah right!
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hehe, zie mn filmpje in het topic van ghost
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja die copy en paste shit uit MW2 he? Man man wat sloppy...en lui.
     
  11. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield 4 to use Kinect for leaning and peeking, voice commands

    [​IMG]

    The Xbox One version of Battlefield 4 will make use of Kinect features such as head-tracking for leaning and peeking and voice commands.

    At a recent Xbox One showcase, EA demonstrated the Kinect's head-tracking capabilities in conjunction with Battlefield 4.

    When the Kinect located where the player was seated, it tracked the player's head movements, which translated in the player's character being able to lean and peek around corners in the game.

    Despite the subtlety of the lean and peek functionality, it makes a big difference to the gaming experience because, where players previously had to strafe out into the open and put themselves in harm's way, they can now lean and peek, which only exposes half of their character's body.

    Previous titles in the series like Battlefield 3 and Battlefield: Bad Company 2 did not allow characters to lean.

    In addition, the Kinect integration with Battlefield 4 supports voice commands — a function that has existed in previous games in the Battlefield series.

    Players will be able to use voice commands to call for a medic, to request ammo, to cancel requests for ammo, to let their team know they need a ride and for thanking people who have helped them.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2013
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  13. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    is driveclub trouwens 1080p 60fps?
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    1080p wel 60fps volgens mij (nog) niet
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Speaking exclusively to OPM UK, Driveclub‘s art director Alex Perkins describes the push and pull between the devs at Evolution Studios to keep the game’s frame rate at 60 while also throwing in as many next-gen graphical effects as possible. 1080p 60 isn’t a given, he explains.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Tja voicecommands and dus leanen met Kinect in BF4. Klinkt tof, maar alleen als dat een beetje vlot werkt ook en zonder lag. Daarnaast ga je het denk ik niet vaak gebruiken. Die voicecommands is dan zeker puur voor de singleplayer alleen? Want in de MP praat je gewoon tegen mensen.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen in squad heb je voip. Je hebt genoeg commands voor al je teammates zoals geef me ammo, geef me een medkit etc. Dat kan prima werken.


    Btw

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2013
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah op die fiets. Tja ik zit eigenlijk altijd in een party chat wanneer ik online ben. :)

    Om een of andere reden pakt mijn browser PNG img plaatjes niet meer. Zie ineens veel error icoontjes in de thread.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2013
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zat er al een tijdje aan te komen daar op het forum. Maar physics zijn nig steeds niet helemaal geweldig.
     
  20. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft Studios VP Phil Spencer is of the opinion people shouldn’t be so focused on the 1080/720p and 30/60 fps debates going on at the moment in regards to next-gen, in fact, he has defended Xbox One, saying the focus shouldn’t be on the numbers in the first place.

    Speaking with Shacknews during the Xbox One showcase, Spencer said it’s the experience that matters, and once Xbox One is released, “resolutiongate” will blow over.

    “Go look at the games.
    Go play the games and tell us what you think about what they look.

    Right now, gamers don’t have the games to go play.

    They can’t walk into their local store and play the games.

    So, it doesn’t really surprise me that they’re going to focus on the specs that they can.

    I don’t criticize anyone for doing that. In the end, we play the games, not the resolution,” said Spencer.

    “Our proposition with Xbox One starts with the games: we’ve got a great launch lineup of over 20 games.
    We’ve got some great franchises, great third-party relationships.

    And we’ve built a system that natively understands you and your entertainment. I think in the long run, our hope and bet is that power will play out and show people that everything they’ve learned about gaming on 360 can now augment everything they can do on their television.”

    “You look at high-end PC games right now.

    If you were just looking at screen resolution and framerate, you’d be a PC gamer.
    Because you can spend $800 on a video card and put it in.

    I’ve built those rigs.
    I can play those games.
    And I understand that.
    But that doesn’t mean the best games are there.
    It doesn’t mean it’s the best all-in-one experience.”

    Meanwhile, over on Eurogamer, the developers themselves comment on the resolution/frame rate debate, discussing why respective titles such as Ryse: Son of Rome, Dead Rising 3, Forza 4, Kinect Sports Rivals and others run the way they do.

    According to Crytek’s design director on Ryse, P J Esteves, “It’s a lot less to do with the actual specs and more to do with what you do with those specs.”
     

Deel Deze Pagina