1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. holland

    holland Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx wat een duimen idd
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Uhm, Uhm, Uhm. :+
     
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Lol 1:50 lijkt net alsof die klaarkomt8):+
     
  4. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    hahahahah
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja ik denk het wel, de Xbox is wel afhankelijk van de verzendtijd uit Duitsland natuurlijk. Maar ik neem aan dat ik ze op die datum allebei wel heb.
     
  6. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Nou in eerste instantie wel maar ik heb mijn ps4 pre order gecanceld.. na firstlook event bleek dat een goede keuze voor mij.. er komt echt niks voor de console wat ik leuk vind de eerst komende tijd, en drive club is mij gigantisch tegen gevallen als die game leuk had geweest had ik mijn pre order laten staan, en nu is de game ook nog eens uitgesteld. Ik ga hem pas kopen als de Next gen turismo erop uit komt.. wss over 2 jaar dus pas.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    :lol: yeah right. Maak daar maar 5 jaar van.:+
     
  8. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    komt tie ook
     
  9. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Mad Max leaked, watch it while its hot!!!

     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Enigzins wel blij dat de consoles nu niet tegelijk uitkomen.

    Nu kan ik hier t.z.t lezen wat iedereen zijn mening is na er mee gespeeld te hebben. Twijfel nog steeds tussen een Playstation 4 en een XBOX One. Ik hoef helemaal niet console gebonden te zijn.

    PS4 + "Sterker" apparaat voor €100,- minder.
    XBOX ONE + Betere launchgames en exclusives.
    PS4 - Controller is nog steeds meh, exclusives zijn niet geweldig.
    XBOX ONE - Duurder apparaat, mindere kwa kwaliteit.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja en nee vind ik. In dit stukje stond niet wat Spencer wel tegen Rev3games zei. Ze hebben Ryse op 1080p gehad, maar besloten voor 900p te gaan zodat er extra detail en mooie grafische dingen aanwezig konden zijn. Die zouden op 1080p niet aanwezig zijn. Dan is de beslissing om niet 1080p te doen heel begrijpelijk.

    Of Capcom Vancouver dat ze een ziek aantal zombies willen hebben in de game en dus voor 720p gegaan zijn en alles lijkt lekker soepel te lopen. Echt niet elke game hoeft voor mij persé 1080p te zijn, als ze meer details en dingen kunnen toevoegen en dan op 900p gaan zitten of zelfs 720...doe maar dan. Stel Destiny is straks 720p en qua details niets mooier dan PS4....dan zeg ik nee. :) En dat zou heel erg balen zijn. Ik wacht het allemaal lekker rustig af.

    Hmmm...beetje Fallout 3 achtig en ook wat Red Faction Guerilla. Maar het is Avalanche toch? Niet zo'n grote fan van hun games. Afwachten maar.

    Check dit trouwens...die omgevingen, oh my.

    http://www.ign.com/videos/2013/11/07/ryse-developer-flythrough-rome
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2013
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]
    Damn, wel interessant om te zien zeg. Microsoft mag wel beter hun best gaan doen met Halo op de next-gen. 8)
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben er achtergekomen dat map design best wel belangrijk is dankzij Halo 4. (mede doordat die van de vorige Halo's zo goed waren)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Jammer om dat te lezen, want zelf heb ik genoten van de singleplayer en multiplayer totdat het verneukt werd met die DLC. Season pass gekocht en vervolgens komen de nieuwe maps nooit voorbij.

    Btw....the fuck is dit voor gekke stront?

    https://twitter.com/snorks_store/status/398498282520838144
    "News regarding #XBOXOne.... If true the poop will hit the spinny thing @Microsoft seem to be planning to loose to #PS4"

    Een of andere winkel....MS die zou gepland hebben om te verliezen van Sony...ooookayyyy.....
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Weinig volgers... gewoon aandacht krijgen?

    Gaar gedoe ook, ik wil gewoon los over 2 weekjes.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Winkel Game.co.uk heeft dit op hun twitter

    [​IMG]

    Denk niet dat dit te maken heeft met die gekke tweet...
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kan ook over de Sony aankondiging gaan, ging ook iets super epics zijn?
     
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Klinkt heel logisch inderdaad.. Maar naar mijn idee werkt deze manier van aanpak alleen maar averechts. Meer details in beeld vraagt gewoon om een hogere resolutie, anders word het naar mijn idee echt een korrelige pixel bende als totaal beeld. 8)

    Advies zal straks wel worden, speel je "Xbox One" games op een televisie niet groter dan 40"ofzo... :lol:
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Denk niet dat een grote winkelketen een kant gaat kiezen tussen X1 en PS4. Lijkt dus idd meer met de Sony aankondiging te maken te hebben dat met iets negatiefs over de X1
     
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Hij heeft wel een punt dat het om de ervaring gaat, alleen als je loopt te roepen dat je de console wilt met de beste graphics en alsnog voor de One gaat, dan ben je naar mijn mening behoorlijk hypocriet en vertoon je fanboy gedrag.

    De One is grafisch minder krachtig, dat lijkt me nu wel duidelijk, zowel op papier als in de realiteit. Dat gedoe met ESRAM is leuk en aardig, maar je zit wel vast aan die 32MB. Nou niet bepaald flexibel. Dat in combinatie met minder computing units in je GPU.

    Alleen moeten mensen vanwege dat nou zo nodig de console meteen op afschrijven? Dat gaat natuurlijk nergens meer over. De PS2 was ook minder krachtig als de Xbox. De meeste games zagen er beter uit en draaide soepeler op de Xbox. De PS3 exclusives zagen er beter uit als 360 exclusives. De Wii was een enorm succes, ondanks zijn achterhaalde hardware.

    Het laat maar weer eens zien hoe makkelijk mensen beïnvloed worden door de media in het algemeen.

    Negatief verhaal dit, negatief verhaal dat: BAM, alles is slecht wat MS maakt.

    OOh, ze draaien het terug? Nee, de reputatie is al geschaad (grappig want zo werkt kapitalisme nou eenmaal NIET, dan draaien ze nooit dingen terug want het heeft toch geen zin).

    Reclame hier en daar reagerend op concurrent: Sony is de beste (vergetend dat ze met de PS3 bijna een online pass voor elke game wilden introduceren).

    Geen enkel bedrijf is heilig en dat maakt juist fanboyism het meest achterlijke gedrag wat er maar bestaat. Elk bedrijf probeert winst te maken en ze handelen meestal dan ook in hun eigen belang. Vroeger of later gaat dat niet samen met jouw eigen belangen, maakt niet uit of je altijd al een trouwe klant was.
     

Deel Deze Pagina