En ook al zouden ze er nu nog niet aan kunnen komen, dat ding gaat waarschijnlijk ook wel weer 7/8 jaar mee, ik ben bang dat de standaard een heel stuk hoger ligt..
Geen idee hoe het gaat werken, daarbij komt ook nog eens dat ik in Friesland woon... Daar lopen we sowieso een paar jaar achter Geruchten over Little Big Planet 3 http://www.vgleaks.com/littlebigplanet-3-appears-on-animator-cv/
Ja maar Jonathan Blow moet ook gewoon ff zn muil houden met zn indie spelletje dat 5GB ram nodig heeft Het is niet dat hij ongelijk heeft wat betreft de next gen hardware maar meer dat hij niet de persoon is om daar geloofwaardige kritiek op te hebben Als Epic of Crytek of John Carmack kritiek hebben gaan mensen luisteren. Als deze notoire zeikerd z'n muil open trekt is het alleen maar om te trollen
Maar we hebben wel prachtige weilanden vol met koeien . En glasvezel, daar hebben wij nog nooit van gehoord .
Kan wel begrijpen dat het meer is dan de 360. Toentertijd deden wat pre orderen online een stuk minder.
Valt wel mee toch? Volgens mij is de 360 in de UK het grootst en hadden we daarnaast al geconcludeerd dat het gros van de gamers zich totaal niet inleest.
Ik sluit dit topic tijdelijk tot na de presentatie om de overzichtelijkheid te bewaren. Nu kan iedereen terecht in het E3 2013 topic!