1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Hij geeft aan wat hij denkt, en ik moet zeggen dat het niet eens onrealistisch is.
    Sony heeft de krachtigste console, en er gaan nog heeel veel mooie titels volgen.

    Je ziet nu al kleine verschilletjes maar ik denk over een jaar dat we toch wel redelijke verschillen gaan zien.

    Betekent niet dat Xbox er gaar uitzien, maar een stuk minder.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Of juist minder grote verschillen als Ms dat software gebeuren goed voor elkaar heeft. Uiteindelijk moeten de exclusives voor zich spreken, je koopt niet een console voor slechts de multiplats.
     
  3. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox One reportedly shipped early to some through Target

    At least two Xbox One consoles have been shipped out early, Target customers say.
    Luck has been gifted upon two customers who have reported received their Xbox One consoles early by ordering through Target... or has it?

    [​IMG]

    As reported by Kotaku, one eBay user created a listing claiming that a shipping error from Target has landed them an Xbox One early.

    Acknowledging their luck, they made the buy-it-now price $10,000.

    Clearly, no-one was interested in spending this much money if they only have to wait a couple of weeks to get it much cheaper.

    The listing was not created all for fun, though; the user claims that all of the profits from the sale were to go to help special education students:

    I am a special education teacher and the profit from the auction will go toward my corporation to create products for Special Ed students.

    Hours after the initial reporting of this suspicious listing, it was pulled from eBay.

    Shortly after, someone claiming that they are the son of the user contacted Kotaku stating that they did not realise the console would not work without the day one patch.

    However, this isn't the only person known to have received the console early.
    Andre Weingarten, known on YouTube and Twitter until the handle Moonlightswami, legitimately ordered an Xbox One online on Monday.

    He paid full price (over $600, with warranty and freight) from Target, so that he would receive his console on launch day.

    On Friday, Andre returned home to find a package sitting at his front door, with Target's logo on it.

    Confusion initially crossed his mind, since the only purchase that he had ever made from Target was the Xbox One, which he was expecting in a few weeks time.

    He opened the package to find the Xbox One itself, in all its beauty.

    Amazed, Andre immediately recorded an "unboxing" video for his YouTube channel, which had been in good standing with no copyright problems for the three-and-a-half-years since its creation.

    The video went viral, with over 8000 views in under 2 hours.

    Which is where Microsoft comes in.
    Andre received an email saying that his video had been removed on YouTube after Microsoft had filed a copyright claim.

    The video contained absolutely no copyrighted footage.
    He sent Microsoft an email with the legitimate proof of purchase, and the delivery date promised by Target, but has not yet received a reply.

    Despite the claim that the system is reported to require the aforementioned day one patch to actually work, Andre says that the patch is already available and he was able to get online.

    A few hours after using his console, Andre noticed that he had not connected to Xbox Live. After trying to connect, he received a notice saying that his Xbox One console had been banned.

    Andre Weingarten legitimately purchased his Xbox One console, but his retailer happened to ship it out a little early.
    Of course, he decided to share this news with the world.

    But instead of approaching Andre and asking him to remove the video, Microsoft simply filed a copyright claim.

    Instead of approaching Target about shipping off one of their consoles early, Microsoft simply banned Andre's console.

    Andre's fans are swarming Twitter, demanding that Microsoft unban his console; it's not his fault he received it early.

    You can join in the protest by tweeting the hashtag #freemoonlightswami to the official Xbox or Xbox Support Twitter accounts.

    As an aside, all of the information that Andre has been displaying has been positive, and he has used each Xbox since the original debuted.



    Nummertje 2:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2013
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Oud nieuws. Is inmiddels al volledig opgelost door Microsoft en Major Nelson..
     
  5. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, maar hij staat nog steeds op ebay,
    alleen de estimated leveringsdatum is onderhand gelijk aan de release datum

    dus wat schiet je ermee op ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies wat Nightbringer daarop zegt. Die kleine verschilletjes...pretty much alleen resolutie, waarvan ik echt wel geloof dat dat goed zal komen en dan zijn er amper tot geen verschillen. Ik verwacht dat devs ook voordelen in Esram gaan zien en dat we hooguit een PS360 situatie gaan zien misschien, waar de PS4 dan net ietsje mooier is...maar grote verschillen? Dat betwijfel ik heel erg. En in het ergste geval is het wel zo en krijgen we nog steeds echt wel toffe exclusives van MS. Ik zie het allemaal wel goedkomen. Tot nu toe zijn het ook alleen maar CoD en BF4, van AC weten we het nog niet en NFS is gewoon identiek.

    Zelf denk ik dat heel veel mensen de PS4 overschatten en de X1 onderschatten. De PS4 was op papier eerst 50% sterker toch? Er zijn op UnionVGF allemaal tests en analyses geweest na de X1 upgrades waaruit uiteidelijk een veel lager procent bleek. We gaan het allemaal wel zien, maar laten we MS met hun Xbox One niet onderschatten.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Daar begint het al mee, naar mijn idee wordt dat alleen nog maar groter en groter.
    We gaan het zien de komende maanden/jaren.

    Ik heb er in ieder geval heel veel zin in.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Ik word echt zo naar van zulke reacties:lol:
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat jij het onnodig negatief in ziet voor Xbox One. Zo moeilijk te geloven is het niet dat ze qua development tools achterliepen en daardoor bepaalde games wat problemen hebben gekregen. MS heeft ook ineens out of the blue veranderingen toegepast. :)

    Hoe dan ook...dit vind ik zelf een mooi artikel, kan mijzelf er goed in vinden:

    http://lowfatgaming.com/2013/11/09/state-of-play-its-xbox-one-for-me/#more-1955

    State Of Play: It’s Xbox One For Me

     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Vreselijk irritant die lange lappen tekst :F:
    Nodigt mij echt uit om te lezen =(

    Edit: haha BigKabuto tegelijkertijd 8)

    Edit: Die tekst is wel interessanter, you got me there !
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Oh nee hoor! Xbox zal het absoluut goed doen, maar we gaan het merken over een jaar wat de verschillen zijn.
    Denk dat een aantal zich er behoorlijk in vergissen.

    Maar het gaat om de games toch, beide consoles zullen top games krijgen.
    Daarom zei ik ook ik kijk zeer uit naar de komende tijd voor de PS4:b:
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Die One trouwens, zo'n gigantisch zwart blok beton en nog zo'n huge ass voedingsblok? Wat ziet dat ding er toch uberlelijk uit tov de PS4, met dus, mochten de geruchten e.d. kloppen, zelfs mindere hardware er in ook :lol:

    Ik betwijfel sterk of de Xbox het goed gaat doen. Bij ons in het filiaal (Gamemania) is het aantal Xbox One reseveringen / PS4 reserveringen een verhouding van 1 op 6. Daarnaast is nu al de PS3 enorm veel populairder dan de Xbox 360 als ik de verkopen van de afgelopen periode zie. Japan en Europa zal een PS4 dominantie worden, en in Amerika zal het wss wel 50/50 gaan worden.

    Ik twijfel nu tussen de PS4 en de Wii U :+
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Wii U gewoon erbij halen, PS4 is toch zo goedkoop ? :+
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Euh...huge powerblok? Tenzij ik mij vergis, maar op die ene foto lijkt het net zo groot te zijn als het powerblokje van mijn Surface Pro. En das....vrij klein. Zelfs al is het iets groter..nog steeds ok. Dat mega ding van de oude 360, dat zou niet ok zijn. :)

    Enneh....alsof dat nieuws is dat PS4 'betere' hardware erin heeft zitten. Zowel X1 als PS4 hebben hun eigen voordelen, ook hardware gewijs voor X1 dingen die PS4 niet heeft. Ik zeg het gewoon nog een keer....Ryse. En dat is een launchgame en doet op geen enkel vlak onder voor Killzone en op sommige vlakken gewoon echt mooier.

    Crytek's Cevat Yerli over Xbox One's kracht

    http://www.gametrailers.com/full-episodes/m9z7zo/gt-tv-xbox-one---nintendo-fall-preview

    @ 14:18

    Komt allemaal goed en in vele gevallen is het al helemaal goed.

    Wie weet zullen de verkoopcijfers tegenvallen in het begin, hoop van niet, want ik vind niet dat dat verdiend zou zijn...maar zo wel, dan komt dat vanzelf wel goed. Ik blijf erbij dat ik vind dat er overdreven hype om PS4 is. Zoals dat ene artikel ook beschreef...of je nou wel iets hebt of niets hebt met een Ryse, DR3, Forza 5, KI, Zoo Tycoon, Crimson Dragon...het valt niet te ontkennen dat het een meer solide en betere launch lineup is dan PS4. Zoals Sessler zei....a well rounded lineup of games.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Elk powerblok is er een teveel. En Ryse ziet er mooi uit, maar daar mee is alles dan ook mee gezegd. Het is Crytek, en daarbij is het gameplaywise de afgelopen tijd niet veel soeps (Crysis).
    Vind het verder vreemd dat andere developers met resoluties e.d. kutten met de One tav PS4. En nu kappen met dat geninjaedit van je :+

    Ik ga sowieso tot nu toe voor de PS4, in januari 2014 saturn/mediamarkt BTW actie erbij, hoppa PS4 voor 320 (!) euro. Ik zeg doen.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Tot de ps4's gaan overhitten:+
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Red stripe of death
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zijn we nog steeds penissen aan het meten hier?

    Volgens mij koopt iedereen die eerst een PS4 gaat kopen later nog wel een xbox. Ik moet nog maar zien of de xbox mensen hier beide gaan halen of zodanig niks van playstation willen weten. Nieuwe Gears? Dan voor mij een xbox. Mits het een volwaardige Gears is. Geen Judgment
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  19. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Nu al een paar keer gezien op foto's hier op het forum van de red line of death
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hier komt ook gewoon de PS4. Net als de PS3.
     

Deel Deze Pagina