1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dat zijn 2 verschillende post.
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Serieus, lezen jullie dat artikel wel? :emo:

    Het duurt 15 minuten voordat de game tot zover geïnstalleerd is dat hij speelbaar is. Op 51% installatie kan men de game starten en het kost 15 minuten om dat te bereiken.

    EDIT: Sorry je post niet goed gelezen. Maar 15 minuten is voor sommige mensen erg veel. Zeker als je consoles gewend bent.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij reageer jij dan op een specifieke member, er zijn genoeg mensen die willen gewoon beide consoles maar hebben geen geld voor beide... € 900,- voor 2 consoles en dan de games nog... poeh flinke investering.

    En ach, respecteer elkaars mening, met bashen schieten we niks op van beide kanten. We weten inmiddels wel wie voor de Ps4 gaat en wie voor de One gaat.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Weet niet wat voor scheten je laat, maar mijn max scheet is 4 seconden. 8)
    Zou ook chill zijn zeg, als je pc of laptop 17sec nodig heeft om op te starten. Vroeger moest ik er aan geloven, nu moet ik er niet meer aan denken 8)
     
  5. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Solid State Disks _O_

    Zou fijn zijn als ze dat nou eens in de consoles stoppen. Dan wordt dit ons bespaard. ;)
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    17 seconden opstarten vind ik nog lang voor de PC :+
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Duurt hier gewoon nog een 45 seconden ofzo. :p
     
  8. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    wouw, mijn laptop doet het echt in 10-15 sec en dat vind ik al sloom.


    ik vind 17 sec net iets te lang.


    Hopelijk doet de ps4 het beter( wat ik wel verwacht)
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De afgelopen generatie heeft me juist geleerd dat het aantal exclusives terugloopt, dus de noodzaak voor allebei zie ik niet zo. Of je moet een Halo, Gears, Forza fanaat zijn. Die exclusives van Microsoft kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden. Ik kan geen shooter meer zien en qua racen speel ik alleen Trackmania.

    Daarnaast wordt er soms wel laatdunkend gesproken over de indies, maar Journey was vorig jaar wel GOTY bij meerdere bladen/sites. Dankzij de indie ondersteuning van Sony zal een pareltje waarschijnlijk eerder op de PS4 verschijnen. Dat is een aanname van mijn kant, maar wel een reële denk ik.

    En een verplichte Kinect blijft voor mij een no go. Daarnaast vergeet ik echt niet dat Microsoft de laatste 3 jaar geen reet heeft gedaan. Iedereen lijkt vergeten te zijn dat het qua exclusives echt triest gesteld was de laatste jaren. Dan kunnen ze wel een aardige (meer niet) launch line-up hebben, maar ik wil het wel zien de komende jaren.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waar mensen zich druk om maken. :+
    Die paar seconden meer of minder. :p
     
  11. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt dat 17 seconden verhaal zowiezo bullsh*t

    net alsof je de gehele dag die X1 aan en uitzet
    of doen jullie dat met jullie pc's wel dan

    on off on off on off on off

    dat heel dat opstart verhaal uberhaupt zoveel wahnsinn oproept bij de Posters
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.980
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Dacht dat microsoft ook een hele goede indie ondersteuning heeft?
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Inmiddels wel ja :) eerst waren ze best wel streng maar volgens mij krijg je gewoon een unity licentie van hun (kost $ 1500,- normaal) dus voor indies is dit ideaal.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Iedere One is een devkit (dus voor 500 euro heb je er al een) en is het Unity program gratis.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De PS4 lijkt vooralsnog meer aandacht van de indie scene te krijgen. Vond de foto die Kevf gepost heeft best opvallend:

    [​IMG]

    Zijn dit de serieuze afmetingen? Dat is nog al een verschil joh. Microsoft heeft iets met grote bakken; qua looks en afmetingen heeft het weer veel weg van de originele Xbox. Vraag mij af of koper hierover hebben nagedacht, want je moet dat ding toch weer ergens kwijt.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Voor de Xbox mag ik hopen dat er snel een 'slim' versie komt. De witte 360 versie bij de launch was gewoon mooi, nu vind ik hem erg lelijk. Ben sowieso geen fan van zwart in verband met stof. Waar is die paarse Gamecube gebleven?
     
  17. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dit zijn de echte maten ja. Vergelijking met de huidige consoles:

    [​IMG]

    De reden is dat Microsoft dezelfde overhittingsproblemen als met de 360 wil voorkomen. De Xbox One bevat grotendeels lege ruimte.

    De PS4 lost dit op door het moederbord in het midden van de kast te plaatsen, waardoor de lucht boven en onder het moederbord kan komen.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ruimte genoeg dus mij maakt het niks uit.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    @Imark & xboxlol: merci, dat maakt veel duidelijk. Was even onder de indruk dat de One zelfs groter qua afmetingen dan de huidige generatie was, maar dat valt gelukkig mee.

    Design is een kwestie van smaak, maar ik vind die zwarte egale plaat aan de voorkant (waar de X zit) niet zo mooi. Ik vind het te fors, te hoekig, alsof men niet goed wist wat te doen met dat gedeelte. PS4 design is oké. De 360 ziet er nog steeds best goed uit.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    One is groter dan de oude 360 maar alleen minder hoog.
     

Deel Deze Pagina