1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Haha, +1!:lol:
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Allebei Wil toch ook de andere exclusief spelen. Dit heb ik wel gemist bij PS3. ; )
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat was vast en zeker een reactie van mij, tenminste ik kan mij wel in die visie vinden. Ik game dan wel meer uur de week gemiddeld, maar ik bekijk die 15 minuten meer ten opzichte van hoelang je een spel daadwerkelijk speelt.

    50uur steek je zo in een spel, en daar is maar één keer 15 minuten installeren voor nodig.. Dat is toch wel te overzien?

    Als je echt zo'n druk leven hebt kun je zo'n installatie toch ook even aanzetten als je nog met wat huishoudelijke dingen bezig bent. Avondeten is bijvoorbeeld al een ideale gelegenheid om een installatie te laten lopen.

    Of zie ik dit nou helemaal verkeerd?
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat zie je IMO niet verkeerd.

    Het is alleen kut als je nét een nieuwe game hebt en er meteen mee aan de slag wilt.:+

    Maar zover ik begrijp is die 15 min toch alleen de day one update patch? Of heb ik iets gemist (gaat ook zo snel af en toe hier:9)?
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Damn, je gaat bijna de oude Leis missen :+ Gelukkig is ZeroDarkFive er nog

    Mja 17 seconden is redelijk, meestal gebruik je dat toch om nog even een biertje te pakken of die gigantische berg rommel van je vriendin de hoek in te scheppen.

    Dat kwartier installeren is wel zuur, maar dat kun je ook iets beter plannen en bijv na het werk meteen dat ding aangooien voordat je gaat douchen/koken/hond uitlaten/de buurvrouw versieren.

    Persoonlijk reken ik op preloads (ook bij disc spellen) net als bijv steam waar je alles al kun installeren voordat de game uit is, alleen nog niet kan spelen. Dan kun je tijdens je werk op je telefoon alvast de nieuwe God Of War in de download zetten en als je thuis bent meteen beginnen.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    De voeding van One is wel aardig groot.. Let niet op de baby de achtergrond is irritant.

    [YouTube]vI71Jzfp3TA[/YouTube]
     
  7. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben nog steeds door geen van beide consoles overtuigd om een nieuwe console te kopen (wel een ps. vita gekocht) ik heb ernaast een pc om op te gamen. Bf4 speel ik bijvoorbeeld op de pc. De voordelen van steam en ik heb al spellen op HD resolutie, de exclusives spreken mij nog niet zo aan dat ik 500 - 600 euro wil uitgeven (ja ja consoles zijn goedkoper maar + tenminste 1 spel etc). Daarnaast net hele zooi disney infinity gekocht voor mijn zoon voor de 360 omdat het zo Sinterklaas, kerst en zijn verjaardag is.

    Voorlopig kijk ik het wel aan, kan ik mooi zien of er kinderziektes zijn, etc. Heb niet het dringende gevoel om next gen te kopen, vind beide apparaten nog niet genoeg toevoegen ten opzichte van wat ik nu heb staan.


    Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
     
  8. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Sony liet laatst toch pas een UI video zien?

    Heeft iemand nog de link?
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Mwha, dan kun je beter naar NeoGaf gaan ;) heb liever leuke discussies over de nieuwe consoles dan steeds gezeik over waarom die andere console zo kut is. Uiteindelijk zijn beide consoles top en zullen de meeste gebruikers hier toch beide consoles onder de tv hebben staan. (sooner or later)
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    GTA V bijvoorbeeld gehaald tijdens de nachtopening, maar bij thuiskomst wel gewoon netjes meteen gaan slapen om de dag erna niet helemaal brak te zijn.
    Word echt niet helemaal hyper opeens waardoor ik koste wat kost per direct wil kunnen spelen. Terwijl ik wel echt naar een game kan toeleven. :9

    Haastige spoed, is zelden goed... :b:
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ieder zijn eigen ding natuurlijk en als je het zo stelt lijkt het prima te doen. In de praktijk bleek echter dat ik dan vaak de moeite geeneens meer nam om de ps3 aan te zetten. Dan ging ik wel wat anders doen of op de 360 gamen.
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Elke seconde op NeoGAF is er een teveel, je voelt gewoon je geestelijke gesteldheid achteruitgaan met elke pagina die je daar leest 8)

    En ik denk niet dat er uiteindelijk veel mensen beide gaan halen, dat is toch veelal praat van mensen die niet kunnen kiezen en dan dat argument maar eruit gooien :+ Nu heeft ook bijna niemand beide consoles, waarom zou dat nu met 2 duurdere apparaten nu ineens wel veranderen?
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.980
    Leuk Bevonden:
    3.324
    'Problemen voor PlayStation 4-controller'


    Het lijkt al geruime tijd een oneerlijke strijd. De Xbox One komt constant negatief in het nieuws terwijl alles wat Sony aanraakt in goud lijkt te veranderen. Toch begint ook Sony nu problemen te krijgen en wel op het gebied van de Dual Shock 4, de controller voor PlayStation 4.

    Nog deze maand kunnen we los met de PlayStation 4 en heel de wereld kijkt gespannen uit naar het moment dat we Killzone of Resogun op kunnen starten. Een aantal mensen in de gameswereld zijn al voorzien van Sony's nieuwste en we krijgen nu de eerste negatieve berichten te lezen.

    Zo blijken de analoge sticks van de Dual Shock 4 helemaal niet zo duurzaam als men vooraf had gedacht. Het zachte rubber dat om de pookjes zit scheurt of laat zelfs helemaal los. Op de twee onderstaande foto's zien we twee defecten. Op de bovenste is er een hap uit het rubber gescheurd terwijl op de onderste een hele rand loslaat.

    [​IMG]
    [​IMG]



    Er heeft nog niemand van Sony gereageerd op de berichten, maar anonieme bronnen hebben al vernomen dat de tweede productielading PlayStation 4-consoles al een aangepaste rubberen pook krijgen.

    Het slechte nieuws over de analoge sticks komt na het nieuws dat Diablo III op PlayStation 4 geen remote play ondersteunt en het eerdere nieuws dat je geen media als MP3 op je PlayStation 4 kunt afspelen. Bovendien moet je, net als op Xbox, gaan betalen om online te gamen op een PlayStation 4.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Gaat helemaal de verkeerde kant op met Sony ;)
     
  15. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Heel veel mensen hadden het zelfde probleem met de 360 controller. Dit is gewoon een kwestie van voorzichtig zijn.Ik heb nog nooit hier last van gehad. Sommige mensen zijn nou eenmaal lomp.


    Ja, dat MP3 support komt wel goed, Yoshida heeft er op gereageerd :p


    En diablo 3???? Gaan mensen die game nog een keer kopen?
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hmmm jammer. Die Xbox 360 dingen versleten ook al zo snel. Kontrolfreeks dan maar
     
  17. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Jij hebt toch die controller in je handen gehad, voelde de rubbertjes cheap aan?
     
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Hij is ook niet echt zuinig zo te zien.





    Geen last van gehad hoor. Maak dan ook elke maand mijn controller schoon. Alleen D-pad een keer afgebroken, doordat ik dacht dat ie in de juiste stand stond, maar dat was helaas niet het geval.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee. Maar je weet maar nooit. De enige sticks van xbox 360 controllers niet slijten zijn die van die chrome serie. Maar van de normale voelen ze ook niet cheap. Wel vervelend als ze snel slijten.
     
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Misschien eens wat meer gamen dan!
    Heeft echt niet met lompigheid te maken dat soort dingen...

    Alles slijt, maar zo snel als die PS4 controller is wel wat overdreven.

    Ligt ook nog eens heel erg aan het soort games dat je speelt.. Sommige games zijn echt een aanslag op die sticks! ..terwijl je bij ander games de sticks haast nauwelijks gebruikt.
     

Deel Deze Pagina