1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ook nog? een treurige dag voor Sony:'-(|:-
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar misschien zijn dat fotos van demo pods waar honderden mensen op hebben gespeeld. Als het niet hun eigen dingen zijn slopen ze het sowieso
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De controller is nog maar een paar weken uit, dus dat belooft weinig goeds. Ik ben benieuwd of dit voor alle DS4's van de 1e lading geldt.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.980
    Leuk Bevonden:
    3.323
    Hoop je:+
    En bij Diablo 3 op de ps4 zit ook de expansion pack erbij dus zullen vast wel mensen zijn die hem gaan halen.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Bericht is idd lachwekkend:lol: Van welke site komt het af?

    Op de eerste foto lijkt het er meer op dat het komt doordat iemand zijn nagel er in heeft gezet. Tweede foto is dan wel weer zorgwekkend, hopen dat het allemaal mee valt
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.980
    Leuk Bevonden:
    3.323
    Fok

    maar het orginele bericht is van Neogaf

    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=711160
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ook lekker knullig van Gamestop :+
    [​IMG]
     
  8. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    ik ga Diablo III halen ;) Heb hem niet eerder gespeeld op pc, en toen die op ps3 uitkwam, dacht ik wel te wachten voor ps4 versie.
     
  9. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    :lol: Xbox Live
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het een beetje overdreven. Bij current gen installeer je ze ook steeds en het is niet zo dat je het iedere dag moet doen. Je hebt het spel gekocht en je installeert hem. Rest van tijd kan je gewoon gelijk spelen als je thuiskomt.
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Het was natuurlijk wachten op negatieve berichten over de PS4 :+

    Maar het is wel een lompe lul als je goed kijkt naar de afbeelding, overal krassen en dat hele ding is compleet afgeleefd. [​IMG]

    Volgens mij heeft ie hem over de grond geschuurd ofzo 8)
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat we er niet aan ontkomen. Alle NextGen games zullen we niet meer van alleen de disk kunnen draaien. Waarschijnlijk daarom de verplichte install.

    En die 15min. maakt mij imo niet veel uit. Zet m aan en ga even douchen of zo. Je hoeft er niet op te wachten. En daarnaast wat is 15min. op 100 uur gameplay? Op de PC ben je soms langer met installs bezig. Lijkt er toch op dat het die kant op gaat.

    :lol:
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    En waaruit concludeer je dat? Volgens mij hebben veel van ons allebei de consoles en als straks de prijs is gedaald zal ik waarschijnlijk ook weer allebei kopen.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Na verloop van tijd ;) de Ps3 kwam bij mij ook veel later dan de 360. Hetzelfde ga ik doen met de Ps4, die komt er ooit nog wel net zoals de Wii-U. Uiteindelijk wil ik toch alle exclusives spelen en daarvoor heb ik alle consoles nodig.

    Ma'ja misschien kan ik beter zeggen, de echte fans gaan uiteindelijk toch voor beide consoles ;).
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat onderschat je denk ik , er zijn genoeg mensen op xbw die beide hebben

    en op launch zijn de next gen consoles niet duurder dan de ps3 en 360 toch?

    volgens mij was je voor die combo op launch meer kwijt
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Als je het topic verder leest kom je ook nog foto's tegen die opzich wel bewijs leveren dat de sticks daadwerkelijk snel slijten!
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Bij de current gen zit ik al vaak zat met een volle HD en op de PS3 installeer ik bijzonder weinig.

    Als ik straks maar 10 games op mijn hdd kan hebben en daarna bij elke switch een kwartier moet wachten dan vind ik het persoonlijk behoorlijk irritant.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Precies, de exlusives zullen mij uiteindelijk wel overhalen beide consoles te kopen. Voor de Multi platform titels hoef ik dat niet te doen. Daarvoor koop ik de console die deze titels het beste draait. Normaal gesproken de console met de beste specs, maar dat was current gen duidelijk niet de PS3.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet gewoon minder games kopen. ;)
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Tsja die foto's van die DS4 controller. Met de Xbox 360 controller en de PS1 controller kan dat ook. Als je even met een scherpe nagel of iets in die thumbsticks gaat graven dan krijg je wel dat soort dingen. Ik neem het met een korreltje zout dat bericht.
     

Deel Deze Pagina