1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]

    Wel ff leuke vergelijking,
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.979
    Leuk Bevonden:
    3.322
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Tsja, ze zien er allebei goed uit. Ben vooral benieuwd hoe de DS4 in de hand ligt

    van de One controller geloof ik t wel

    enige wat daar aan te verbeteren was is de D-pad imo

    vrijwel alle sites zijn afhankelijk van advertenties van dezelfde uitgevers waar ze recensies over maken

    dus ja, voor objectieve meningen moet je niet bij de grote review sites zijn
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo denk ik er dus ook over, al is de Ps4 controller kennelijk stukken beter dan de Ps3 controller.

    Ik heb inmiddels zelf een punt bereikt dat ik games gewoon koop op basis van wat ik van de game zie en niet de reviews, IGN reviews zijn wel leuk om te zien (videoreviews) maar daar houdt het ook op. (dit backfirede alleen toen ik Aliens: Colonial Marines gekocht had :mad:)

    Ook grappig is dat Willem bij IGN benelux zit en hun scores verschillen (zo goed als) altijd met de andere scores van IGN.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik lees eigenlijk alleen Eurogamer qua reviews en voor de rest kijk ik liever hier of op reddit wat men van een game denkt

    kijk ook wel naar reviews van Angry Joe e.d maar dat is vaak pas achteraf

    Krijg net een mailtje van MS dat ze mijn One pre-order willen gaan leveren ondanks dat die paypal betaling al niet meer geldig zou zijn

    dus blijkbaar gaan ze gewoon proberen te incasseren en heb ik alsnog beide consoles rond release :+
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat met paypal was achteraf helemaal geen probleem ;)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Had ik net een paar weken geleden besloten om eerst een PS4 te halen en dacht ik dat die One pre-order zelf wel zou verdwijnen vanwege dat paypal verhaal :+

    Nou brengen ze me weer aan t twijfelen..
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb ook mijn twijfels bij IGN.

    IGN reviews van Knack en Killzone staan morgen online

    Maar alle gamejournalisten krijgen pas vandaag een PS4 mee naar huis (na het PS4 review event)

    Ben best benieuwd hoe IGN in zo'n korte tijd de reviews heeft kunnen schrijven.

    De echte kritische reviews zullen pas vanaf volgende week online komen te staan denk ik.

    Dit is trouwens wel bullshit

    Killzone 2 en 3 hebben ook veel negens gekregen. Waarom Shadow Fall dan niet ? Bij Knack heb ik mijn twijfels, dus daar verwacht ik wel een aantal zessen of zevens (wat geen slecht cijfer is). Zou een verrassing zijn als Knack straks gewoon allemaal achten en negens krijgt.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan maar beide? Haha, Dead Rising 3 is wel aswm, al kun je natuurlijk ook de reviews afwachten die we volgens mij vandaag krijgen van de Xbox One ;).

    Al zou ik denk ik eerder voor een Ps4 of Xbox One gaan en daarbij nog een Wii-U. Maar beide next-gen consoles zijn eigenlijk ook best wel chill. (luxe probleem)
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wut? Waarom zou ik voor een last-gen console gaan ipv 2 next-gen consoles :+

    Ik kijk inderdaad die reviews morgen even aan, en dan kan ik altijd nog beslissen om de One te cancellen voor nu en te wachten op de officiele Nederlandse release (misschien een leuke Titanfall bundel ofzo)
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ben benieuwd naar Ryse cijfers
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar zijn dit gewoon eenmalige opstarttijden of elke keer zo? Ook kunnen we de consoles nu in een slaapstand zetten toch? Standby. Ik denk dat dat wel megavlot zal gaan. Maar ja...standby. Hele tijd niet zo happig geweest erop om apparaten op standby te zetten. Totdat ik een plasma kocht en die stond dagen/weken standby.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Verwacht ik niks van, ben vooral benieuwd naar Dead Rising 3 en de multiplats

    Voor de PS4 weet ik al dat ik BF4 haal en de rest doet er nog even niet toe
     
  16. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    wie is er goed in duits vertalen,
    ik heb net een mailtje gehad van microsoft.de waar ik de day one xbox One heb besteld, tnx ;)

    =================================

    Danke für Ihre Vorbestellung der Xbox One beim Microsoft Store. Bitte überprüfen Sie sorgfältig Ihre Bestelldaten, um sicherzustellen, dass Sie die Xbox One auch an dem Tag erhalten, an dem sie veröffentlicht wird.

    1. Bitte gehen Sie zu den bisher zu Ihrer Bestellung aufgezeichneten Einzelheiten und überprüfen, ob die Daten zur Rechnungstellung, Versand und Zahlung für Ihre Xbox One-Vorbestellung richtig sind.

    2. Falls Sie Ihre Bestellinformationen ändern möchten, rufen Sie uns bitte unter 0800 8 088 014 an und sagen dem Microsoft Store, dass Sie die Daten Ihrer Xbox One-Vorbestellung ändern wollen; Sie werden dann an eine Gruppe von Partnern weitergeleitet, die Ihnen helfen kann.

    Die Bearbeitung der Bestellungen beginnt am 15. November. Bitte nehmen Sie daher eventuelle Aktualisierungen bis zu diesem Datum vor, um die Auslieferung Ihrer Bestellung sicherzustellen.

    Danke für Ihre Unterstützung dabei, Ihre Xbox One zum 22. November auszuliefern, und danke für Ihren Einkauf im Microsoft Online Store.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ... Gmail is daar heel goed in

     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Om de games ;) sinds ik een 3DS heb, snap ik de charme van Nintendo weer.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben oud en cynisch en vrolijke platformers doen me niks meer :+ De windwaker HD is op dit moment letterlijk de enige WiiU game die me een beetje aanspreekt
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wacht effe. Dus die standby mode zit er nog niet standaard in bij de PS4?
     

Deel Deze Pagina