1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.979
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Het zijn ook aleen maar de ps fanboys die klagen en die je niet over die 30 sec lazy opstart hoor:+
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind die screens die EPMD post niet eens zo raar?

    Ja, ik zie wat matig gedetailleerde textures op die auto's en die rook is niet geweldig maar dat is wel een beetje DR eigen.

    Het word pas mooi als je op volle snelheid door honderden zombies heen knalt
     
  3. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Kom op hoor, dit ziet er toch gewoon uit als een matige 360 game qua graphics?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Vind het allemaal maar raar. Die vid die Jackfrags plaatste daar vond ik het echt prima uitzien.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ziet erna uit dat ik veel plezier ga beleven met die game :cool:.
     
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Het zijn ook maar screenshots, dat kan er regelmatig veel lelijker uitzien dan wat het eigenlijk is. Zoals ik maak een screenshot via Steam dan zie ik toch dat het veel lelijker is dan wat ik gezien heb in de game.
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Vraag me af wie je dan precies bedoelt? en exacte voorbeelden geeft die klagen over DR3.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Erg benieuwd naar je impressies straks dude.

    Dat hele PS4 review event wat nu gaande is he....moeten ze daar ook persé de console en games reviewen? Zoiets las ik wel en ook dat alle journalisten een PS4 mee naar huis krijgen, gratis. Hoe objectief kunnen deze reviews nog zijn dan? Denk dat ik weinig waarde zal hechten aan de reviews van alle grote sites. Microsoft heeft niet zo'n event.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Lijkt me vrij duidelijk toch, de mensen die wel over het 1 maar niet over het ander klagen.

    Ik voel me iig niet aangesproken want ik klaag overal over :+
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Had ik echt niet verwacht dat de framerate zo keldert in die game. Zeker niet na al die video's en wat Capcom Vancouver zelf zei. Dat ze de game 720p hebben gehouden zodat oa de framerate een stabiele 30fps kon blijven.

    Begrijp zelf niet wat mensen toch zo geweldig vinden aan de PS4 controller. Heb hem zelf ook uitgetest in Keulen en vond het eigenlijk maar more of the same met wat verbeteringen. Zal iig voor mij echt niet de 360 controller wegstoten en ik denk zelf dat de X1 controller mijn favo zal worden. Maar daar kan ik nog niet echt over oordelen, te kort getest.
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570

    Ja okay, maar volgens mij valt dat eerlijk gezegd hier wel mee toch? tenminste niet het voorbeeld wat werd gegeven.



    DS3 vond ik zelf een hele fijne controller, iig fijner dan een 360 (die absoluut niet verkeerd was)
    Het gaat om je smaak, en over de DS4 hoor ik vooralsnog alleen maar lovende woorden.
    En absoluut van journalisten, PS4 en DS4 is gewoon niet jouw ding :+
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik blijf het jammer vinden dat ze niet voor diagonale stick layout gegaan zijn, vind ik gewoon toch comfortabeler
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909

    Wat ben je bang dat DR3 allemaal zevens gaat krijgen en Knack allemaal tienen ?

    Nah gaat niet gebeuren ! ;)

    Gewoon even afwachten.

    Verwacht sowieso dat Killzone een hoop negens gaat krijgen. Knack is een ander verhaal !!
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet het niet met Killzone

    het ziet er erg , erg mooi uit

    maar hoe zit het met speelduur en variatie/innovatie?

    Lijkt me toch een beetje een standaard launch game

    Knack is eigenlijk de enige game die echt kan verassen

    En Zoo Tycoon :+
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    De "hype" over de DS4 is wel iets te groot. Ik denk dat dat komt omdat de DS3 zo kut was en dat dit een godsgeschenk is.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het probleem met dit soort events is dat je als journalist niet echt de tijd krijgt om je echt te verdiepen in de game. Daarnaast staat er zo'n ongeduldig PR persoon bij je. Het is wat tricky allemaal.

    Maar wie weet is Knack wel een aswm game?
     
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Was een beetje laat met bericht lezen maar DR3 heeft dus last van Framerate problemen? erg jammer.

    Maar evt patchbaar.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bedoelde Sessler dat een paar weken geleden? Dat ze niet echt "zelf" meer kunnen reviewen?
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja daar ben ik ook een beetje bang voor. Maar goed, zoals je zegt is het ongetwijfeld beter dan de DS3 en daar ben ik al blij mee
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.979
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Ja het was ook maar een grap :p
     

Deel Deze Pagina