1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Misschien rond 6~7 uur?

    Ik zit ook te wachten op de reviews, al is er volgens mij nog een specifieke tijd bekend :mad:
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Lol...gaan we nu serieus door op screenshots? We hebben toch allemaal de gameplay videos al gezien? Kijk daar gewoon naar en je ziet dat de graphics in orde zijn. Als iets me niet meer boeit zijn het wel screenshots.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar zo ziet iedere screen eruit. Als ik hier op me PC op 1080p zet en maak dan een screen is het ook een stuk minder. Bijvoorbeeld check die vid van Jackfrags als het gewoon in motion is. Dan ziet het er toch oke uit en dat is zelfs YT. :)

    Reviews komen om 9 am Pacific. Dus 1800 hier.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja in beweging is het niet lelijk

    maar ben wel benieuwd nu naar framerate en texture pop in
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De Xbox One heeft een mooie launch line-up, omdat ze spellen die in ontwikkeling waren voor de 360 hebben doorgeschoven naar de One. Bijvoorbeeld Dead Rising 3, Ryse en Crimson Dragon. Tjah, zo had Sony ook kunnen doen met God of War Ascension, The Last of Us en Beyond.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wel grappig dat er nog steeds mensen zijn die denken dat NextGen alleen een grafische update is.....maja lat de mainstream noobjes maar mooi van deze game afblijven, is toch veel te moeilijk voor ze!
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kijk kijk, dat moest ik even weten :D.

    Vanaf 6 uur weten we dus veel meer :cool: hopelijk ziet alles er een beetje prima uit.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Aantal zombies op het scherm is wel next gen idd. Dat zijn er gewoon bizar veel.
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    mainstream noobjes? :D
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Doel ik op die gast in het filmpje.
     
  11. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Heh DR3 is juist gemaakt voor het CoD publiek.

    Geen tijd limiet meer, overal saven bah.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is een optie. ;)
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Toch is het misschien niet handig gekozen

    Want ze mikken op dezelfde 'wow' factor als destijds met deel 1

    Maar ziet iedereen wel het verschil tussen 1 fuckload aan zombies en 3 fuckloads aan zombies?

    en features zoals alles open world en geen laadschermen meer vertalen natuurlijk ook niet direct naar trailers.

    Dus de wow factor die deel 1 wel had heeft deel 3 misschien minder , dus spreek je wel de fans aan maar verkoop je het next-gen deel misschien niet zo goed als je deed met deel 1?
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh dus grafisch mogen we niks verwachten van de volgende generatie consoles? Wat een onzin. Dan is Fifa met publiek nu een meesterwerk
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, voor de oude fans wat wils maar ook voor de nieuwe fans wat wils :cool:.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan krijgen we PS4 reviews?

    Volledig misinformed, das wel duidelijk. Je kunt de game gewoon met een tijdslimiet spelen in Nightmare mode. Ik stoorde mij echter aan de tijd in deel 2, dus ik ben zeer blij dat we er nu ook zonder kunnen spelen. Zodat ik lekker shit kan uitproberen en niet die constante druk heb. Als jij niet overal wil kunnen saven en die tijdslimiet, gewoon Nightmare mode doen. Heeft echt niets met CoD te maken.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee Xbox One.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Knack ziet er trouwens ook uit als een current gen game. Ik wil heel graag KZ zien
     
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    PS4 reviews (van IGN en Gamespot) staan morgen om 15:00 (Nederlandse tijd) online.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat apart zeg. Terwijl de Xbox One pas volgende week komt. Ik en ongetwijfeld iedereen met mij zit vooral te wachten op een nieuwe Naughty Dog game. Hoeft niet eens persé Uncharted 4 te zijn voor mij, liever iets volledig anders. Kijk naar The Last of Us, supergame. Maar inFamous lijkt ook heel gaaf te gaan worden, wel moet ik 2 eerst hebben uitgespeeld. Afgezien van inFamous voor PS4 en Titanfall op Xbox One, komt er niet heel veel aan exclusives in het begin en midden van 2014 he?
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013

Deel Deze Pagina