Het verschil tussen current en next-gen is wel te zien zeg. WTF @ PS3 versie [yt]pyeYnmad5VM[/yt] Knack doet me wederom echt niets en ik hou wel van platformers. ND moet gewoon Jak terugbrengen.
Polygon is ook niet te vertrouwen, weten we de 9.5 voor Sim City nog die het weken niet deed? Kutsite.
\o/ Ghosts is gewoon een debacle en iedereen durft t ook eindelijk in de reviews te zeggen ipv er maar weer de gebruikelijk 8.5 aan te hangen omdat het CoD is De system requirements voor PC slaan nergens op, de game loop op next-gen voor geen meter terwijl het amper te vergelijken is met bijv BF4 qua graphics.. Ze zouden de studio die dit deel gemaakt heeft de naam Infinity Ward af moeten pakken , geef die maar weer aan de mannen die nu Titanfall maken Je kan dus kiezen uit 720p60 of 1080pkut En dat voor een game waar framerate altijd een selling point is geweest Snel vergeten en hopelijk vallen de sales tegen zodat ze vanaf nu weer hun best gaan doen
Geen DLNA ondersteuning, geen low power mode, geen IR ondersteuning.. allemaal minpunten die toch wel aantikken voor de PS4 Zo langzamerhand krijg ik het gevoel dat ik moet kiezen tussen 2 kwaden
Ja het is een beste schande. Maar helaas heeft de game wel weer als een gek verkocht, toch? Het is duidelijk dat beide versies en sowieso beide consoles echt nog niet perfect zijn. Xbox One zit met resolutie te kutten in CoD, heeft aliasing en BF4 ook, de rest van de third parties weten we nog niet. PS4 kut met een slechtere fps in CoD en Knack heeft ook last van aliasing. Geen lowpower mode? Wat houd dat precies in?
Tja beiden hebben zo hun plussen en minnen. De eerste aankoop gezien ik beperkte aandacht kan verdelen is voor mij de one geworden omdat ik als een blok voor de forza serie gevallen ben. gezien dat een launchgame is werd het de ONE. Ik denk dat de PS4 in januari gaat volgen
Ja daar wil ik van af! Ben blijkbaar de enige hier die graag al z'n apparaten met 1 afstandsbediening wil bedienen Ik had still hoop dat de PS4 het gewoon wel zou hebben maar Sony is koppig. Bluetooth remotes of niks
Niet? Ik vind er veel mooiere vergezichten tussen zitten in die trailer. Wat gebeurt er in dit gifje dan wat ik mis? Ik doe het andersom en dan vanwege BF4 Die schijnt beter te zijn op de PS4 dus die komt er eerst en dan volgt de One later (ik denk tegen de tijd dat hij officieel naar nederland komt)