Die eerste twee worden gepatcht, die laatste who cares Polygon geeft alle versies van CoD Ghosts een 6.5 met de Xbox One een 7. Op een kleinere TV is de Xbox One versie wellicht wel beter.
http://www.xbox360achievements.org/game/battlefield-4-xbox-one/review Xbawks One review. Waar het i guess allemaal om draait voor deze thread:
Full hd gifje? de fuck heb je het over Of zeg je nou dat je aan dit gifje niet echt kan zien hoe mooi het is en dat het gifje weinig voorstelt qua visuals?
Not as game changing. Dan vraag ik me af waar ze naar kijken dan? Alleen graphics weer? 60 fps en 64 man op beide consoles is game changing genoeg.
Ik denk dat een ps3 best een game op 900x506 kan renderen niet game changing voor de serie als je deel 3 op PC speelde misschien voor console spelers is 64 spelers en 60fps echt wel een enorme sprong vooruit
Haal dat bord voor je kop misschien dat je het dan ziet, in dat gifje wat er te zien is is niet mogelijk op PS3.
Ja dat vind ik ook man. En de campaign heeft vind ik aan die video's te zien genoeg prachtige stukken, qua graphics. 64 man met 60fps online gaat super worden. Hoeveel maps ondersteunen eigenlijk 64 players?
Nope. Jullie kwijlen over een sub HD gifje wat nergens op slaat Wel leuk , want dat betekend dat je straks als je het echt op je tv ziet je helemaal stijl achterover slaat Filmpjes en gifjes doen next-gen games geen recht, dat is me sinds de 1080p60 downloads die Eurogamer van BF aanbood echt heel duidelijk En Lockers dan dat word playlists maken met alleen maar grote mappen
Kwijlen? Het ging me meer om de uitspraak dat het ook Killzone 3 kan zijn, is een uitspraak wat natuurlijk nergens over gaat.
Dat absoluut. Vooral dat stukje dat je al die gebouwen zit, wat we ook in februari zagen toen. Je kunt echt gigantisch ver kijken, lijkt een soort ocean in de achtergrond te zijn zelfs. Maar dat zou ook een background pic kunnen zijn, dat weet ik niet zeker. Het is iig een groot verschil met Killzone 3, zo dan! Serieus? Alle tien dus? Dat is wel ziek zeg. Is het ook mogelijk om Team dm te houden met 64 spelers of is dat alleen voor CQ?