Duss...wordt Shadowfall eindelijk net zo mooi als het CGI Killzone E3 'echte gameplay' PS3 filmpje uit 2005? We hebben er 7 jaar op moeten wachten jongens, maar het lijkt toch echt zo ver. Oh ja en nog iets...wie de F koopt er uberhaubt nog Call of Duty?
MAG had al 256 man op een console. En dat zonder lag. Revolutionair is het dus totaal niet Maar alles is beter dan BF met 12 vs 12 op grote maps
Battlefield had al 64 players in 2002. Dat jullie daar zo hyped over zijn zegt al dat jullie nooit het echte Battlefield gewend zijn.
Dat klopt, nooit PC gamer geweest. Daarom geen klachten van mij over deze launch. BF4 voor mij beste launch game!
Ik speelde eigenljk altijd Delta Force en Joint Operations op de PC voordat ik overstapte naar console shooters.
Ouch, wat ziet Dead Rising er belabberd uit op die screenshots! Zitten echt een paar extreem pijnlijke screens bij. En dan ook nog eens die slechte framerate die onstabiel is....Alles behalve next gen dit. Enorm teleurstellend dit. Dit moet dan een van DE Xone games zijn... Killzone en Infamous zien er btw echt super strak uit! Dat zijn games die de term next gen waardig zijn.
Dat is gewoon een oude build.. Pas nog in game stream bekeken en zag er echt super vet uit! Beter dan deze screens laten zien.
Hoop het wel.. Kwam dit filmpje tegen, toch knap Erg veel zombies en dan nog goed lopen ook. Geen 10 fps wie dit ook zei.. ^^"